Tisztelt Gyurcsány úr!

 

Akit már veretek meg az utcán valaha, tudja, milyen érzés amikor bosszút akar állni. Amikor ez először történt meg velem a 20-as éveim elején, hónapokig terveztem a revansot.  Pont olyan ostobán viselkedtem mint Ön. A haveroknak felé "easy" voltam, "leszarom, hogy megvertek, túlerő volt",  de belül bosszút forraltam. Ja és pont annyira nem lett belőle semmi, mint ahogy minapi baromságából sem:  a népszavazási kezdeményezésből. 

Csodálkoztam,  hogy az ország egyik legnagyobb, minden nemes és nemtelen eszközzel harcolni képes küzdője miért a héten jelent meg a képernyőn, de azt gondoltam, az ok a hétvégi kongresszus. A hosszú interjúban sok dolog mellett kifejtette, semmilyen bosszúvágy nem munkál Önben - se Fideszes, se MSZP-s ellenlábasain  - nem kíván  megtorolni semmit.

Már majdnem elhittem, amikor másnap a blogján kifejtette, népszavazást kell indítani, amennyiben a Fidesz módosítani fogja az alkotmányt, mert ez nem volt benne a választási programjukban, így az embereke nem tudtak róla véleményt nyilvánítani.

Kedves Feri. Tudom, hogy Önt is ehhez hasonló módszerekkel gyűrte le a túlerő, de azé’ ne menjen már le ennyire kutyába! Vagy legalább is ne baloldali közszereplőként, mert akkor mi -akik többre tartjuk Önt mint ma sokan - is kénytelen leszünk azt hinni, teljesen meghibbant! 

Én - mint az indító gondolatok mutatják- értem, milyen érzés, ha az ember bosszúért kiált, milyen édes a gondolat, hogy úgy akar bánni a legyőzőivel, ahogy azok bántak Önnel,  de szerintem, ha újra valaki akar lenni a közéletben és az MSZP-ből föltétlenül Fideszt akar csinálni,  van egy-két dolog amit elleshetne a fiuktól és azokkal kezdeni a változást! Gondolok itt a Fidesz jól szervezettségére, fegyelmezettségére, kitartására, következetességére (a hülyeséghez), építkezni tudására, magyarul mind arra, amivel a ballib oldalt nem „vádolhatjuk” az elmúlt 20 évben!

De az, hogy kiemel egy elemet az ellenség elmúlt 8 évének eszközeiből, elég szánalmas húzás. 

Ha azonban csak egy hír erejéig akar a médiában villogni, javaslom, nézzen ki magának egy focicsapatot, ahova lejár edzésre, futni mint tudjuk jól tud, és ha leigazolják, lehet, hogy a végén egy kis csapatjátékra is megtanítják.... 

Vagy vegyen 500 óriásplakátot, és legyen egy jó híre, mint pártársának, hogy egy jót röhögjünk…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://progressziv.blog.hu/api/trackback/id/tr852062059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bölcs Bagoly 2011.02.12. 17:28:41

Minden bizonnyal Gyurcsány Ferenc Magyarország legjobb futbalistája.
süti beállítások módosítása