2011.04.18. 18:29 Szerző: Đđ

Az esküszegő

„Én, Orbán Viktor esküszöm, hogy hazámhoz, a Magyar Köztársasághoz és annak népéhez hű leszek. Az alkotmányt a többi jogszabállyal együtt megtartom és megtartatom. A tudomásomra jutott titkot megőrzöm. A miniszterelnöki tisztségemből eredő feladataimat a Magyar Köztársaság fejlődésének előmozdítása és az alkotmány érvényesülése érdekében lelkiismeretesen teljesítem. Isten engem úgy segéljen.” – Orbán Viktor miniszterelnöki esküje, 2010.05.29 12:53

…Hát ettől elég messzire jutott a csávó!

Orbán Viktor ma megszegte miniszterelnöki esküjét!

A Magyar Köztársaságból „Magyarországot” csinált, az alkotmányból viccet, a jogszabályokat pedig visszamenőleges hatállyal változtatgatta. Miniszterelnöki teendőiből eredő feladatait akként látta el, hogy abból az országnak fejlődése nem származott – viszont a gazdaságra rászabadította Matolcsyt és az oly sokat emlegetett és hivatkozott emberektől pedig lenyúlt 3000 milliárdod. Az alkotmány nem érvényesülhetett, az alkotmány felett őrködő testület jogkörét előbb csak ad hoc, de mostantól már alkotmányosan is korlátozta.

Orbán Viktor megmutatta, milyen az, ha demokratikus kereteket működtet valaki autokratikusan – látható: a mutatvány simán működik – feltéve, hogy a nép körülötte nem igazán tudja, mire is való a szabadság!

Magyarországnak nem célszerű, ha ilyen a miniszterelnöke. És én itt most nem azért mondom ezt, mert a demokráciát, vagy a szabadságot siratom – megteszik ezt mások, éppen elégszer. Én azért nem tartom célszerűnek az ország szempontjából Orbán miniszterelnökségét, mert az általa végrehajtott hatalomkoncentrációt nem igazolják legalább utólag az eredmények. Az államháztartás egyensúlya? A költségvetés rég megbukott. Az oktatás új pályára állítása? A teljhatalmat kapott Hoffmann Rózsa tervei nagyjából-egészéből a teljes szakma értetlenségét kivívták. Egészségügy? Itt még koncepció sincs, amit szidhatnánk, csak a fűnyíró-elv működik.

Orbán  pótcselekvésekben él, amit csinál, az a tehetség hiányából fakad: „pótkormányoz”. Nem értjük, hogy mi a franc baja van az országnak? Sebaj: alkotmányozzunk! Addig is arról fog beszélni mindenki és nem kéri (annyira) számon rajtunk az egyhelyben toporgást. Hogy 8 évig nem a jó kormányzásra készültünk fel, hanem csak a hatalom megragadására? Semmi vész: ugyan ki fogja tudni ezt rajtunk számon kérni, ha „alkotmányosan bebetonozzuk” a hatalmunkat? Ha minden  erőforrást az ellenőrzésünk alá vonunk, akkor ugyan kinek lesz ereje minket kiütni a hatalomból?

Kedves Viktor, elárulom, hogy kinek: magának a népnek. Annak a magyar népnek, amely megtermeli azokat az erőforrásokat, amelyekre rátelepedtek te és a haverjaid, a klientúrád. Annak a magyar népnek, amely az Európai Unió kellős közepén él és amelyet semmiféle külső hatalom nem kényszerít „szovjet módra” arra, hogy tartósan elviselje egy hozzátok hasonló kormány uralmát…

Igen Viktor: mögötted nincs senki és semmi – legfeljebb még egy ideig a saját népünk megszervezetlensége, de nyugi, ez el fog múlni!

Reménykedhetsz abban, hogy még ha meg is fogsz bukni a következő választásokon, akkor is ott marad a bebetonozott érdekköröd, hiszen a ma elfogadott új alkotmányotok erről látszólag gondoskodik: kit 9, kit 12 évre rögzítve az általad kinevezettek-kinevezendők közül. De azért ne bízz ebben a szennyes kis trükkben. Ahogy 1989-ben egy szóval meg lehetett szüntetni egy hatalommonopóliumra alapuló rendszert és jogaiba lehetett helyezni az emberek természetes egyéni és közszabadságát, úgy 2014-ben is meg lehet majd ezt tenni – annak összes következményeivel együtt. A hatalommániások örök tévedése, hogy nehezen változtatható törvényekkel akarják magukat és rendszerüket átörökíteni, de a népek mindig okosabbak és merészebbek, mint önző uraik. Még Gandhi monda egyszer, hogy „a történelemben mindig voltak zsarnokok, akiknek uralma megdönthetetlennek látszott, de végül mindig elbuktak… Mindig!

(…Ha maradt még benned nyoma a realitásérzéknek, akkor a maradék három évedben okosan bánj a „sarkalatos törvények” meghozatalakor: ne feledd, hogy minél jobban összenyomsz egy rugót, az annál nagyobbat fog visszarúgni – és a magyar demokrácia rugója épp téged rúghat majd seggbe!)

A bejegyzés trackback címe:

https://progressziv.blog.hu/api/trackback/id/tr772837429

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Orbán tudathasadása? 2011.04.19. 11:13:32

A tudathasadás egy népi zsargon kifejezés, amelyet egyaránt használnak a skizofrénia, és a disszociatív személyiségzavar (többszörös személyiség) tünetegyüttesének a megnevezésére. Vajon ez egy későbbi felelősségre vonásnál enyhítő körülménynek számít ...

Trackback: 100 pont az alkotmánytervezetről 2011.04.19. 09:30:55

Gáli Csaba, Sepsi Tibor és Tordai Csaba alkotmányjogászok nemrég szakmailag megalapozott, mégis közérthető kritikát fogalmazott meg az alkotmánytervezetről. Van, amit jónak találtak, de összességében egy sebtében, rosszul előkészített, politikai ind...

Trackback: Nem tisztelem az új alkotmányt 2011.04.19. 00:39:02

Az új Orbán-rendszer csak egy ruha, valójában a nemzet a test, azon az Orbán-rendszer a ruha. Mielőtt Szalai Anomália rám küldené a gondolatrendőrség rohamosztagát, hogy így belerondítok az alkotmányozás fennkölt ünnepébe, emlékeztetném arra, hogy ezek...

Trackback: Bartus László: A babiloni fogság 2011.04.18. 22:45:23

Feketebetűs gyásznap lesz április 18-a Magyarország történetében. Sötétebb, mint 1944. október 15-e, a nyilas hatalomátvétel napja, mert az egyrészt rövid ideig tartott, másrészt éppen az új alkotmány preambuluma erősíti meg, hogy mások tehetnek róla. ...

Trackback: Új alaptörvény van, megszűnt a jogállam 2011.04.18. 22:09:39

Bár nem volt név szerinti szavazás, a jogállam megsemmisítőinek nevét a történelem megőrzi....

Trackback: Új alaptörvény van, megszűnt a jogállam 2011.04.18. 22:09:39

Bár nem volt név szerinti szavazás, a jogállam megsemmisítőinek nevét a történelem megőrzi....

Trackback: Az Alaptörvény ünnepe és a harmadik honalapítás 2011.04.18. 22:09:12

Kedves barátaim, az országgyűlés ma elfogadta Magyarország új Alaptörvényét. Erről a történelmi jelentőségű napról a blogban is meg kell emlékeznünk.A nagy nap két szempontból érdekes számunkra: milyen korszakot zár le? és milyennek veti meg az alapját...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

finalNmbr 2011.04.19. 00:53:02

Jobb helyen egy ilyen poszt kötelet ér.. te is azt érdemelnél :/

V u, de ja vu 2011.04.19. 00:54:21

Hát, polgártársak, én azt mondom, hogy itt komoly matek-problema van:-(((

Először is: ez a kétharmad csak egy speciális halmazok körében kétharmad, amennyiben létezett volna a szavazólapokon pl. "Egyik sem" rovat, most a Fidesz egy kicsiny többség lenne... barátaimmal gondolkodtam azon, hogy megalakítjuk az Egyik Sem Párt nevű platformot, csak a programban vesztünk össze, ugyanis szerintem ennek a pártnak az lehet a programja, hogy amennyiben ő nyer, istenments hoz létre parlamentet, mindössze új választásokat ír ki, a korábbi indulók kizárásával..., kicsit rázósnak tűnik, de legitimmé válik az, hogy én magamra nézve számos - az új Alkotmányra épülő - törvényt nem ismerek el legitimnek, tkp. sosem szavaztam meg a Fidesz alkotmányozó többségét (kisebbségét sem), és ők a parlamentben abszolút nem engem képviselnek, sajnálatos módon azt kell mondanom, hogy a Jobbik többet foglalkozik a közemberrel, mint eddig bárki a politikából:-(((

(Merthogy ez azért sokszor gáz a külföld előtt, valami ilyesmi szerepet szántam nekik amikor rájuk szavaztam, de nem gondoltam végig azt, hogy bizony demokratikus fékként ők igen radikálisok lesznek, kompenzálja mindezt az a tény, hogy pro vagy kontra, de súlytalanok:-(((

bigthereal 2011.04.19. 01:22:45

nem értem mit síránkoztok itt...

menjetek inkább dolgozni!

futyfurutty 2011.04.19. 01:28:51

Azok a majmok, akik a 2/3 mennyiségi reletivizálásán fáradoznak, szopják már le a Gyurcsány Ferit, hamarjába, az ű seholnincs 1/2-jével, meg az apósával együtt!

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.04.19. 01:41:34

@tundrazuzmo:

Kedves Alces alces, ritka egy példány vagy te.

Csak úgy random módra:

1.
"Hazánk vezetését én a legkülönbekre bíztam."

Ó, hát persze: Orbán "Kordonbontó" Viktor és pártja valóban a legkülönb társaság!
Gyurcsány Ferenc és pártja igencsak levitte a szintet, de ezt a fent említett társaságnak sikerült überelnie, illetve "unterelnie". Ha számodra a gőgből, dacból és arcátlanságból építkező kormányzás komilfó, akkor csak hidd azt, hogy jó lóra tettél - nekem, akinek volt szerencséje kinyílt csipával élnie az átkosban, nem tetszik, ami itt folyik (alkotmányozás??? - áhh, blődli, tragédia ez az egész).
Szerencsére vannak ebben az országban páran (nem feltétlen maszop, szadesz, lmp, jobbik, vagy akár fidesz hívők, hidd csak el), akik az orruknál azért tovább látnak. Egyre többen. És most, ezután a buta és csúnya alkotmányozás színjáték után még többen lesznek.

2.
"Tényleg rossz gazda az állam. Azért, mert nem vasalja be kőkeményen a pénzemet a sok külföldre szakadó értelmiségin."

Azt szeretnéd, hogy aki itt tanult itt is dolgozzék, avagy fizesse vissza a tandíjat?
Lassan írom, hogy megértsd:
A fiam felsőoktaási képzését abból az adóból(is) fedezi az állam, amit én - jó honpolgárhoz méltóan - SZJA és ÁFA formájában befizetek (nem keveset). Amennyiben ez nem elég, vagy a fiam rosszul tanul, akkor lehet kérni tandíjat, mint ahogy kérnek is. Vannak államilag finanszírozott és költségtérítéses helyek. Ki hogy tanul, oda jut be.
De lehetne alkalmazni a svéd modellt, ahol az állam megelőlegezi az oktatási költséget, amit később visszakér. Hja, persze ehhez tisztességes bért is fizet, fair az opció. De ami itthon megy (mondjuk az eü-ben)? Kész vicc! Van a családban orvos, (több is) tudom miről beszélek (mindegyik itthon dolgozik - még).
Ne csodálkozz, hogy aki teheti, elmegy. Piacgazdaság van meg EU, vagy mifene - a bér több, a munkavállaló is több.
Másrészt az állam fizesse meg alkalmazottait - arcpirító, hogy egy nővér, orvos, ápoló, tanár, mentős, tűzoltó mennyit keres!
A bevasalást pedig kezdje az OK-k költségtérítéséhez tartozó számlákkal! Majd ha ezt bevasalta (fideszes OK-k előnyben), akkor forduljon a tisztelt választókhoz bármiért is! Alaptörvényezés helyett a 2/3-dal inkább ezen dolgoznának..."

3.
"Akkor majd jól pofánverem őket összegöngyölt újsággal, mint a kutyát, amikor odaszart, ahonnan enni kapott."

Irtó nagy tévedésben vagy: enni ott kapsz, ahol dolgozol, és annyit ehetsz, amennyit a munkáddal megkeresel. Külföldön sem könnyebb, hidd el, de valahogy, jut egyről kettőre az ember, másrészt aki külföldön dolgozik, előbb -utóbb hazajön, és az ott felszedett tudást, világszemléletet, kultúrát,már itt kamatoztataja - ha másként nem, a gyerekein keresztül. Tudnék számtalan példát mondani...
Vagy aki itthon, de multinál dolgozik (Suzuki, Audi, Tesco, Spar, CIB, KHBank), ami szépen kiviszi az országból a zsét, az most akkor szintén idepiszkított??? Vagy magyar bekeftető külföldi cégénél, esetleg magyar itthoni cégnél félig feketén jobb/rosszabb?
Hol húzod meg a határt, mi dönti el a szemedben, hogy ki mennyire hasznos?

Fröcsögsz itt össze vissza, semmi több, ennyi ez az egész.

Nati Walter 2011.04.19. 04:19:33

Bocsi Fecopártiak...elég volt a kedvencetekböl mindenkinek egy életre!

atila68 (törölt) 2011.04.19. 05:54:34

Megszegte... Na ez még nem volt.
Itt ma mindenki hülye?

Dendrobatidae 2011.04.19. 06:04:21

"A Magyar Köztársaságból „Magyarországot” csinált"
Ostoba faszkalapok. Magyarország mindig is Magyarország volt és az is marad. Függetlenül az államformától.
Már megint sikerült kiválasztani és belekötni a legkézenfekvőbb pontjába a szövegnek. Legjobb lenne, ha ti "demokraták" kéz a kézben Orbánnal együtt húznátok innen a búspicsába. Akkor talán elindulhatna valami pozitív változás. Addig csak ostoba hőbörgésről, egymás elleni heccelésről, uszításról fog szólni a politika.
Úgyhogy takarodjatok, mindannyian!

kaqkkfioka 2011.04.19. 06:13:12

Az öszödi beszédből kiemelték anno:
"Hazudtunk reggel - délben - este"
Ma is gyakorolják.

Kalmár 2011.04.19. 06:26:40

@tundrazuzmo: Nincs összefüggésben az, hogy neked tetszik e a túrista áradat és Bp teljesítménye.
A tény viszont, hogy őket 10x többen választják világosan mutatja, hogy melyik et vezették jobban az elmúlt 20 évben.
Nem is értem London mennyivel jobb összehasonlítási alap a középeurópai fővárosok helyett.....
Te érted, hogy mit írtam?

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.19. 06:33:34

Felhívom kedves cikkíró figyelmét, hogy bűnténnyel vádolni valakit törvénybe ütköző, ha annak a BTK-ban meghatározott bűnelkövetési cselekményét, magatartását nem tudja bizonyítani!

Ráadásul véleményem szerint, a cikk kimeríti az egyén vagy közösség elleni izgatás, lázítás bűnelkövetési magatartását...

becike4 2011.04.19. 06:58:27

Horn Gábor,Szanyi Andor,Lampert Mónika,Kuncze Gábor,Gyurcsány Ferenc,Kovács László,Demszky Gábor,Kóka János,Magyar Bálint,Hagyó Miklós,Hunwald György,Kiss Péter,stb,stb.Köszönjük a kétharmadot,köszönjük a köpcöst,köszönjük,hogy loptatok,csaltatok,hazudtatok nyolc évenát.Orbán Viktor!Köszönjük az alkotmányt,a médiatörvényt,a takony Schmidt Pált,a mellédumálást,hogy lopni,csalni,hazudni fogtok,a tököm tudja meddig.Köszönjük az újra és újra elbaszott országot,MENJETK MÁR MINANNYIAN A BÁNATOS PICSÁBA.KÖSZÖNÖM

Arthur Dent 2011.04.19. 07:06:59

Én hittem abban, hogy változások kellenek és az MSZP mézesmadzag politikája bebizonyította, hogy csak a hatalom fontos nekik is.

Nos nincs új a nap alatt, minden politikusnak a hatalom fontos.

Asimovnak van egy zseniális regénye, az Alapítvány. Abban előre megtervezett válságok terelik helyes irányba a világot.

Most is ilyen érzésem van. Nem erre készült a Fidesz, de a helyzet kikényszeríti azokat a strukturális átalakításokat, amit már 20 éve valakinek el kellett volna kezdenie.

Az allkotmány megvan, álamfőnk hamarosan aláírja, nem marad más hátra mint megtalálni a helyes utat.

Remélem nem lesz több maszlag a nagyon speciális gazdasági megoldásokról, hanem maradnak az ismert közgazdaságtan keretein belül.

Hátha győz a józan ész. Lehetőségük van rá.

olcsójános 2011.04.19. 07:06:59

@Charlie Chan: te se szoktál vásárolni te segglyuk, akkor tudnád hova mentek már fel az árak. Te ganéj.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.04.19. 07:08:04

@Charlie Chan: Normális vagy Te? Ugyanis azóta, a multik már szinte mindent áthárítottak ránk az árakban!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.04.19. 07:14:35

@becike4: :)) Szerintem is... Oszt, ha ez nem meríti ki "az egyén vagy közösség elleni izgatás, lázítás" tényállását, akkor még hozzátenném, hogy fel is fordulhatnak ezek és a fenn nem is említett narancskomcsi és egyéb elvtársak is! Na, gyengébb képességű trollok, Conizé elvtárs innen, most még mehet feljelenteni is!
Egyébként @Con Storm: elvtárs fizetnek ezért, vagy csak önkéntesként melózol? Viki gyerek esküszegése hol is nem valósult meg? Hisz saját szavaival közölte, nem ismeri el, az általa is '89-ben összedobott, még mindig hatályos magyar alkotmányt! De hát nálunk a kisebbség védelem alatt áll! fsp.nolblog.hu/files/orban%20csalad.jpg
Csókultatunk téged is! Öleld kebledre az egész gerinctelen magyar elitet.

torró 2011.04.19. 07:15:01

Azt hiszem a poszt írója kissé sajátos módon értelmezi a törvényt.De inkább úgy mondanám hogy nincs egészen tisztában vele.Ez a szép a mi nyelvünkben hogy úgy lehet csűrni csavarni ahogy nekem tetszik.Még ha a valósághoz semmi köze sincs. Megértem az aggodalmaskodókat is,csak sántít a dolog mert a helyzetet előidőzőket nem nagyon emlegetik. Egy pár évvel előbb kellett volna kiabálni hogy kormányozzanak tisztességesen ,mert bukta lesz és jönnek a rossz fiúk!És ha lehetne ,ne tegyenek úgy mintha nem látták volna mi folyik ebben az országban.Itt a következmény. Azt is ki merem jelenteni,ha az MSZP szerzett volna két harmadot, akkor sem lennénk jobb helyzetben.Pedig ők is erre vágytak mindig. Nézzük, ha valaki szembe megy a forgalommal előbb utóbb összetöri magát. Ez érvényes mindenkire.Egyébként bárkire szavazunk semmi garancia nincs hogy úgy lesz minden amit mi elképzeltünk.Ez az örökös egymásra ordibálás meg haszontalan időpocsékolás.Itt már minden árokásó lett és annyira meggyőződéssel csinálja hogy körül se néz igaza van e vagy nincs.

hááááát 2011.04.19. 07:29:08

@Charlie Chan: O.V. választás elött :-Tele van a kassza, csak a mocskos kommunisták szívatják a népet.

O.V. választás után: -Nehéz lesz, és sokáig fog tartani.

Mi a különbség az öszödi beszéd és e között?

Baromira haragszom az MSZP-re, hogy a nyakamba zúditótta ezt a gárdát.

homo apolitikus 2011.04.19. 07:34:23

Gyenge, szar poszt, de jó olvasni a sok megélhetési liberális bérrettegő siránkozását. Már csak ezért megérte a dolog, dehogy még a sztalinista alaptörvényt is sikerült eltakarítani, még szebb.

Roy 2011.04.19. 07:34:42

@Donald R DeCicco: Ezt ők elfelejtették, és tagadják is.

Darkcomet 2011.04.19. 07:35:44

@troll ellenpólus: Melyik közvélemény kutatásra gondolsz? A Századvég féle fidesz közeli pénzekből megrendelt kutatásokra? Ne viccelj már. Érdekes módon az összes többi félmérés egészen más képet mutat, nézd meg pl. a Median legutolsó eredményeit. Halkan megsúgom, már régen a múlté a fideszes kétharmad.

hattyú 2011.04.19. 07:39:16

Reménytelen ország, 50 év múlva is a legjobb opció lesz az elmenekülés.

nesze nektek két harmad... 2011.04.19. 07:50:27

EGSÉZ EURÓPA KRITIZÁLJA ÉS SZARIK A MAGYAR TÁKOLMÁNY ALKOTMÁNYRA. Tegyük meg mi is szarjuknk, rá ne ismerjük el és ne tartsuk be. S majd a mikor elravarjuk ezta Magyarkodó Nemzeti Szar Bandát akkor egyszerűen az új kormánynak semmisé kell kinyilvánítani! -és minden Fidesz önkény intézkedést visszavonni és a a BeBetonozott embereit TÉNYLEG BEBETONOZNI EGY ÉLETRE ÉS BETENNI A PAKSI ERŐMŰ KÖRÉ:ö HEHE

nesze nektek két harmad... 2011.04.19. 07:51:11

a Nemzeti Törpét meg valaki érje már utól az ámokfutásban és vágja jól kupán!!!!

nesze nektek két harmad... 2011.04.19. 07:51:49

Úgyis az IGAZI FORRADALOM következik ezek után hrhehe

Dr Smit Plagius 2011.04.19. 07:53:20

@Edee: csodálkoznál, ha tudnád, hány diplomás van köztük... egyébként mindegy, itt dolgozunk, adót fizetünk, megélünk. te meg élhetsz együtt az árvalányhajas délibáboddal.
sajnálom ezt a szerencsétlen magyarországot!
hiányzik, de ti nem hiányoztok...

belekotty 2011.04.19. 07:57:20

@Con Storm: Te elmebeteg! A miniszterelnöki eskü megszegése a BTK. melyik pontjába ütközik?

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.04.19. 08:11:54

@tundrazuzmo:
Persze ez mind a jelenlegi kormány érdeme? Sőt persze ez mind a politikusok érdeme ugye?

Van abba logika amit a diplomáról mondasz, de jogosan csak azoktól lehet bármit követelni akiket egy ilyen szabályozás után veszünk fel. Mert ugye mikor felvételizett, nem mondták neki, hogy ezért a diplomáért 10 év röghöz kötés és jobbágyság is tartozik. Mert akkor lehet nem ment volna orvosnak vagy akárminek.

Másrészt az meg elégé álságos megoldása egy kérdésnek, hogy ha nem tudok normális életet garantálni valakinek, akkor ugye megfogom és erőszakkal tartom idehaza. De amúgy egy külföldön dolgozó orvosi fizetésből még akkor is jobban él, ha fizet egy jókora bankhitelt amiből kifizette a tanulmányát. Ezzel senkit nem fogsz itthon tartani, a probléma meg nem elsősorban anyagi, hanem sokkal inkább társadalmi lesz akkor ha kivonulnak innen a képzet emberek. A túrórúdi, meg a pörkölt pedig nem érv az itthon maradásra.

Mert ugye ha kimennek a kvalifikáltabb és fiatal emberek akkor itt maradnak a 8 elemi, 4 második 4 első magasan képzet munkakerülőink. Na velük lehet majd jövőt építeni. Ha Ők a jövőnk záloga akkor jobb ha már most öngyilkos leszek.

MindenbeKészakarvaBelepofázóZombi 2011.04.19. 08:13:08

A post olyan amilyen. Tetszik, nem tetszik ki-ki eldöntheti pártállásának, habitusának megfelelően.

Arról viszont ne feledkezzünk meg, hogy a fidesz fennen hangoztatja, hogy nem ismeri el a korábbi alkotmányt/alkotmányokat, az összes ezekre épülő törvénnyel egyetemben.
Na most ebből egyenesen következik, hogy az ezen törvények alapján alapított pártok, választott közjogi méltóságok, önkormányzatok, parlamenti képviselők, de még a kiadott iskolai bizonyítványok, érettségik, diplomák is érvénytelenek. Vagy kedvenc szavukkal élve illegitimek:)

Persze a fidesznyikek szerint csűröm-csavarom szép anyanyelvünket... de ez nem változtat a logikán...

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2011.04.19. 08:14:59

@tundrazuzmo: Igazi magyar troll vagy. Nehogymár a másiknak picit jó legyen. 12 év adófizetésem nem volt elég a kormánynak? Hát bizony eljöttem mint a pinty, és meg sem fordula fejemben a hazamenetel. De látom a tiedben sem az, hogy esetleg volt, aki fizetett a diplomáért, ahogyan én is kipengettem munka mellett zsebből az egyik diplomám.

Amúgy az állam baccta el az ingyenes felsőoktatás felduzzasztásával. Kinek is volt a szlogenje? Csak nem OV-nak98-ban, hogy mindenki bejuthasson az egyetemre???

Hidd el, ha fizetni kell érte,jóval kevesebben végeznének olyan szakot, amire valójában semmi szükségük nincs. De hátha ingyen van, tudod milyen az ember. Ezért is van annyi média szakos, stb...

Még úgy is, hogy nagyon szegény családból jöttem (értsd 5 éves koromban egy pajtából átalakított 20 nm-es lakásban laktunk, vízbekötés nélkül, később se vetett fel a pénz) , az első diplomámat ha fizetős lett volna , kifizettem volna, mert ezt akartam tanulni, ebben a szakmában akartam dolgozni.

Viszont ez a fizesse vissza, meg hőbörgő mentalitás nagyn szépen példázza a kondéros ördögös viccet, ahol a magyarok mellett semmiféle őr nincs, visszarángatják ők egymást maguktól is.

Dr Smit Plagius 2011.04.19. 08:15:31

@tundrazuzmo:"A turisták pedig... nem vagyok éppen ellenükre, mert feldobják a város hangulatát, meg jó fényképezőgépek vannak, de nem szeretném, ha annyian mászkálnának nálunk, mint Prágában. Miért? Egyszerű ellenérzés. A kedvenc lokálom patrióta."

hát, öreg, tényleg az árvalányhajas délibáb való nektek.
a tévészékházas balhéig egészen jó volt butapest turista-forgalam, rengeteg pénzt elköltöttek ott. tudod, ebből éltek emberek, ebből fizettek adót, ilyesmik. azóta -egyéb okoból is- máshová viszik a pénzüket. de ez így jó! minek nekünk az ő pénzük? lesz nekünk igaz magyar pénzünk!
annyira faszok vagytok... sajnálom a hazámat...

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.04.19. 08:16:50

Ja azt nem mondtam, majd jönnek a keletebről jövök a helyükre. Akkor így fog végül Magyarország elütni a modern népvándorlás hullámában. Mert nehogy azt higgye valaki, hogy egy román, ukrán, török, stb... bevándorló majd asszimilálódik, és szépen magyarrá válik.

Arról nem is beszélve, hogy kétségeim vannak egy ukrajnából idegurult orvos képzettségével, de ezt írhatnám bár milyen szakmára, bármelyik országra. Az ottani képzésről nem tudd senki semmit, így az onnan ide érkezők akár teljesen alulképzettek is lehetnek. Persze az is igaz, hogy lehet egy szuper képességű egyén is. De ha olyan jó képességű mért is ide jönne alulfizetett dolgozónak?

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2011.04.19. 08:17:58

Amúgy észrevettétek, elvileg 263 fideszes ül a parlamentben, 262-en szavazták meg, vajon ki nem lesz jövőhéttől fideszes?

ifarkas 2011.04.19. 08:22:10

@hááááát: Mikor mondta, hogy tele van?
2002-ben.

Tower13 2011.04.19. 08:25:08

@troll ellenpólus: Ha emlegeted az ugart akkor már némi információ bértrolnokom;
OV parancsára a következők fognak történni. A 0,1 hektáros és 0,5 hektáros "gazdaságokat" hatalmas összeggel megtámogatjuk, mert akkor talán el lehet felejteni, hogy az még egy negyed család eltartására sem elégséges. Főleg akkor nem mikor ezeken a földeken napi 2 órát dolgoznak.
Emelett sürgősen adunk a cigányoknak földet (kezdhetsz éljenezni), munkaeszközt, mert majd akkor ők fellendítik a gazdaságot. Megvonjuk a támogatást azoktól, akik dolgoznak, és minőségi terméket állítanak elő. (kivételesen hozzátehetjük, hogy velük együtt azoktól is akik szart állítank elő) Megszüntetjük a monokultúrákat (ez jó, ha valaki nem értené, mert csökken a kártevő és betegség kitettség), de nem tudjuk mit, hol, hogyan fogunk vetni. Mini (gazdaságilag nem életképes) feldolgozókat hozunk létre, hogy kicsi legyen a szállítási költség. (éljen) Viszont a rendes országot ellátó feldolgozó ipart nem hozzuk létre, nem vesszük vissza. (éljen) Hungarikumnak már biztosan berakunk olyat, ami 65% német sertésből készül, mondván itt ad munkát. Ha esetleg 65%-ból magyar sertésből lenne, akkor a sertéstartók nem lennének ekkora trágyadombban. Nem baj, majd az adóból.
Nemzeti állataink védelmére költünk. (a mangalica pl szerb eredetű és USA hatalmas mennyiségben tartja. Van rá terület) De cserébe még házakat is adunk olyanoknak akik loptak 5 házra valót. (éljen, éljen, éljen) Egyszer már próbálta ezt ez a csapat, de akkor is eltüzelték belőle a parkettát, és szarrá rohasztották a házakat. (ÉLJEN)

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.19. 08:31:10

@belekotty: én egyet sem tudok... ezért fog ülni a cikkíró...

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.19. 08:33:52

@belekotty: biztos lehetsz abban, hogy a cikkíró ülni fog... mert nem tudja igazolni az állításait...

Ráadásul politikus ellen lépett föl jogtalan eszközökkel... úgyhogy nem két évet fog.. kapni..

piefke 2011.04.19. 08:43:05

@Con Storm:

Mondd Storm, rólad ugye már lemondtak az orvosok...?:-)

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.19. 08:47:35

@piefke:

wazze, ez a legkeményebb szellemi teljesítményed mi?

Ez az élet öcsike, nem az ovi, nem mondták még neked, hogy mást sértegetni nem illik, és nem illik kritizálni, ha nem vagy az érvelés képességének birtokában?!

Rebuild 2011.04.19. 08:48:54

Na végre valaki kimondja, amit ki kell mondani és meg is tudja fogalmazni. Mert én csak keresetlen szavakat találnék.

Parajpuding 2011.04.19. 08:50:57

realításérzék... valahogy ennek a szónak az említése is visszás elmeháborodottak esetében.
Mindenesetre egy biztos: az építmény le fog dőlni és maga alá fogja temetni annak mesterét. Végleg és örökérvényűen. Sebaj.

belekotty 2011.04.19. 08:52:24

@Con Storm: Aha, tehát nem ütközik a miniszterelnöki esküszegés a BTK-ba. Vagyis akkor milyen bűnt is követ el a cikkíró?

belekotty 2011.04.19. 08:52:52

@Con Storm: Milyen jogtalan eszközzel lépett fel?

Battlestar Galactica 2011.04.19. 08:54:12

Jó a poszt! Kurvára a szívemből beszél!

Ideje lenne egy alternatívát adni az embereknek 2014-re, mert az, hogy ezt a csűrhét elkergetik vasvillával, az odáig rendben van, de valakinek vinni kell ezt a vándorcirkuszt utána is!

Kedves politikusok! dolgozzatok meg az "X" -einkért! Tessék forrongani, fortyogni, "orbántakaroggy"-ozni! Lássuk, hogy lesz alternatíva! Mert a mostani felhozatal az igen gyenge!

Times New Roman 2011.04.19. 08:55:17

Micsoda blőd, terjengős, drámai megfogalmazás, te jó ég. És az aluliskolázott blogger, akinek mindig van véleménye (igaz, 20ig alig bír elszámolni), és mint az Igazság tudója.:) Pont leszarom Orbánt meg az összes hasonszőrűt, de náluk csak az okoskodó, pojáca, aluliskolázott bloggerek szánalmasabbak.

fidesz = házmesterek pártja 2011.04.19. 08:56:59

@piefke: már régen. Eredetileg azt hittem, csak egy ostoba provokátor, de már rájöttem, hogy ez valóban beteg...

A poszt meg baromság, hiszen ilyen alapon csak (nem fülke!!! :D)forradalommal lehetne megváltoztatni az ország elnevezését. Esküszegés max. annyiban történik, hogy az ország érdekei elé tolja a sajátjait. Ezt viszont azóta, hogy politizálni kezdett a kis komcsi féreg. (aki nem emlékezne: az EU parlamentben elkövette azt, amit a Btk hazaárulásként emleget, mégsem lett belőle semmi baja)

jobbcsapott 2011.04.19. 08:58:18

csúsztatsz te szopóálarcos hülyegyerek!

EMP 2011.04.19. 09:00:18

Bizonyos szempontbol orulok annak hogy Orban most mindezt meg tudja csinalni. Ha nem lenne ketharmada csak mondjuk ketharmad-1 szavazata akkor mindez nem lenne lehetseges, es a valoszinu balfaszkodasa nem vezetne semmilyen tenyleges valtoztatashoz. Ellenben a valasztok joreszeben megmaradna az a feeling, hogy ez nem az Orban hibaja, csak ugye a korulmenyek. Meg 4-8 ev mulva ugyis elfelejtik a nagyjat. Lasd 2002 es 2010 kozott. Aztan ujra megvalasztanak nehany ev mulva.

Most itt a ketharmad. Nem lehet kire fogni a hibakat. Orban gyakorlatilag a szemunk elott assa el sajat magat orokre. Nincs az az isten hogy ezek a hibak a feledesbe meruljenek, mert ezek nem kicsi tevedesek hanem felhaborito szandekos intezkedesek.

Szal orulok orban ilyen buldozer mentalitasanak, mert ezzel biztositja hogy soha tobbet nem lesz megvalasztva es a zemberek emlekeibe jo erosen beleeg ahoz hogy evek mulva is a fekete listan legyen.

Battlestar Galactica 2011.04.19. 09:03:34

@Con Storm: "Felhívom kedves cikkíró figyelmét, hogy bűnténnyel vádolni valakit törvénybe ütköző, ha annak a BTK-ban meghatározott bűnelkövetési cselekményét, magatartását nem tudja bizonyítani!

Ráadásul véleményem szerint, a cikk kimeríti az egyén vagy közösség elleni izgatás, lázítás bűnelkövetési magatartását..."

Felhívom a bejegyzés írójának a figyelmét, hogy nem csak azok a bűnök léteznek, amiket a Btk.-ba leírtak! Az itt említett Orbán Viktor vádlott saját népe ellen folytatólagosan követi el rémes tetteit, amit nevezhetűnk bűntettnek is.

És kéretik nem összekeverni a szólásszabadságot a közösség elleni izgatással! Ez is olyan kommunista dolog, mint a fidesz többi ökörsége, amit most csinál! Cenzúráz, államosít, híreket hamisít, belső fegyveres testületet hoz létre TEK néven,.... stb.

mréveiller 2011.04.19. 09:08:07

@tildy:): mondjuk Arnóth. látom te is nagyon követed az eseményeket

Publius Decius Mus 2011.04.19. 09:08:29

Ez az oldal a magyarok rossz oldalát hozza. Irígy arra aki tud és tesz is és visszasírja a tehetetlenséget. Fenyegetőzik, kárörvend, szűklátókörűen a világ, az ország és az író személyes problémáit rávetíti egy emberre. Ezzel büszkén fel is vág, divatnak érzi és progresszívnek. Inkább regresszív blognak lehetne nevezni ezt a múltba vágyódást.

Rossz hírem van, az már nem jön vissza úgy ahogy szeretnétek! Nektek kell fejlődni, gondolkozni, változni, Pató Pál már nem menő.

szkepi 2011.04.19. 09:08:47

az alkotmányt a végén aláíró III/III smiti jellemzi.ő a hab a tortán, az i-n a pont.

freegr 2011.04.19. 09:09:41

@ericssonfan: te sem tudod, miként a zemberek többsége sem, hogy mikor és kiknek mondta ezt Gyurcsány...mert ezt Gyurcsány NEM ÁLTALÁBAN NEKÜNK, MAGYAR EMBEREKNEK MONDTA EZT, HANEM 2006-ban A GYÁRIPAROSAINKNAK, AKIK KÖZÜL TÖBBEN PEDZEGETTÉK, HOGY ŐK INKÁBB ÁTVISZIK (PAPIRON !) A CÉGÜKET SZLOVÁKIÁBA ... ÉS AKKOR NEM IDE (ÉRTSD: MAGYARORSZÁGRA !) KELL MAJD ADÓZNIUK !!!

Gyurcsány sokkal inkább Magyarország érdekeit szolgálta, mint ezek a nagytőkéseink, akik a szavakban nagy nemzetiek, de adózni inkább Szlovákiában szeret(né)nek ...

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2011.04.19. 09:11:48

@Con Storm: Te ezt hol olvasod?

Abban mondjuk egyetértek, hogy élvezet olvasni egy polkorrekt kritizálást, amikor még a kritizált ember köszöni meg a kritizálónak azt, amit írt. Igaz az ilyenből kevés van, ettől függetlenül bárki kritizálhat korrekt hangnemben bárkit. (nem korrektben is, csak azt bizonyos helyeken nem nézik jó szemmel)

freegr 2011.04.19. 09:12:48

elfelejtettem odaírni, hogy ezt Gyurcsány "híres" kijelentésének ("el lehet innen menni, kérem szépen") félreértelmezése kapcsán írtam.

Meloka 2011.04.19. 09:14:21

@Publius Decius Mus: végre egy értelmes , tömör hozzászólás. Ez egy szemét poszt. Lássátok be, hogy legalább történik valami, dolgozni kell, áldozni kell sajnos az elvesztegetett és ellopott 8 évért és a következő nemzedékért!

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2011.04.19. 09:14:49

@mréveiller: Oké , én még 263ról tudtam, meg Arnóthot polgármesternek tudtam, nem országgyűlési képviselőnek. De utánaolvastam, igazad van, tévedtem.

na__most__akkor 2011.04.19. 09:22:43

@tundrazuzmo:
"Lehet nézni a sok rosszat is, de minek? Ha van jó is, én inkább azt veszem észre."
Hát igen. Egyetértek.
.
Az egyetlen probléma az, hogy marha sokat kell turkálni, hogy valamit találjon a zember, ami ugyan nem jó, de legalább annak lehet csúfolni.
.
Mint a második világháború idején a (birodalmi) vaj. Kenni már lehet, de enni még nem.

Battlestar Galactica 2011.04.19. 09:23:42

@Meloka: Miért? Mit tettek le 1 év alatt az asztalra a 2/3 birtokában? Csak pusztítottak, egy területet mondj, ahol javult volna a helyzet! Csak egyet!

Nem lehet mindig nyócévezni, meg gyúrcsánytakaroggyozni! És a megszorítások az állításuk szerint még csak most kezdődnek!

Times New Roman 2011.04.19. 09:26:09

@freegr: Te nagyon nagy balfasz, tudod mi az hogy nemzetgazdaság?? Szerinted hogy épült fel a modern kori Anglia? Úgy, hogy bementek a korabeli conquistádor spanyol multik, és angolokat dolgoztattak multinacionális kártyarajzoló üzemeikben?:) Úgy, hogy a 17. sztól kezdve folyamatosan olyan kormányzatok voltak hatalmon, melyek a nemzetgazdaság kiépítésére törekedtek. Vagyis támogatták a hazai gentry, yeoman vállalkozókat, és nem mondták azt, hogy mehettek amerre láttok, ha nem tetszik; ha viták adódtak, megoldották. A te gyurcsányid megszorítani akart, de kin? Nem a multin, hanem a nemzetgazdaság néhány tehetősebb szereplőjén. És bäszd ki, még bűntudatot is akart kelteni, és az igazság bajnokaként, a "nagytőkések" megszorítójaként tündökölni, miközben a sokszorosan gazdag multi lobbijának szekerét tolta. Ha az ember lefejezi a saját vállakozói rétegét, akkor maradnak a multik, és sosem lesz erős nemzetgazdaság, sohasem lehet megakadályozni, hogy a hazai gazdaság szinte kizárólag a világpiaci viszonyok változásainak legyen kiszolgáltatva.
Minden épelméjű politikus azon fárdozna, hogy - a multik egy részének megtartása mellett - nemzetgazdaságot teremtsen, ezzel párhuzamosan kifehérítse a gazdaságot, vagyis teljesen új koncepciót, irányvonalat és teljesen új kereteket teremtsen a gazdasági életben.

naiva9 2011.04.19. 09:28:15

Most itt is leírom: Magyarország lettünk Köztársaság elmaradt, akkor minek köztársasági elnők? Ráadásul helyesen sem tud írni! Most királyság lesz! sárga palótában, vagy a parlamenti több n2-es szoba tulajdonosa lesz?

EMP 2011.04.19. 09:34:21

@naiva9: Koztarsasagi elnokbol siman csak elnok lesz. Orban kiboviti a hataskoret, vetojogokat ad neki, felruhazza olyan hatalommal mint Horty kormanyzoi jogkoret majd kinevezteti magat orokos elnoknek es belovagol a feher dakota lovan pestre...

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.04.19. 09:38:38

@Meloka:

Az elkövetkező 4-ért mikor fogunk. Mert a harc már elindult az államadósság ellen. Látom, lásd te is íme a link:

www.allampapir.hu/object.38C6DCF5-C48E-46A6-BF3C-7BAE76925CA0.ivy

Értemén, hogy gőzgép de mitől megy?

A poszt amúgy tényleg erős kissé, Viktor momentán nem szeget esküt. Az is igaz, hogy most történik valami. Az áldozás is értem. De szegény győri pap mit szól ehhez, hogy Ő alapot hoz létre, meg adakozik az államadósság ellen, erre kormányunk csak szaporítja.

JohnHenry 2011.04.19. 09:51:21

Mondd el Viktor, hol a vektor
Eltértünk a céliránytól
Messze, oly messze már a valóság.

Görbe úton görbe árok
Merre megyek, merre járok
Nézem, ahogy a kanál görbül a kezemben.

Elegem van a mesékből
Csak ennyit értek az egészből.

PaPa U MaMa MaMa U MaMa
PaPa U MaMa MaMa U MaMa
PaPa U MaMa MaMa U MaMa
ennyit az egészről.

Felhők szélén lóg a lábam
A gondolat magasan szárnyal
Messze, oly messze már a valóság.

Egyenes út, egyenes beszéd
Hiánycikk lett errefelé
Az igazat nagyítóval kell keresni.

Elegem van a mesékből
Csak ennyit értek az egészből.

PaPa U MaMa MaMa U MaMa
PaPa U MaMa MaMa U MaMa
PaPa U MaMa MaMa U MaMa
ennyit az egészről.

19 meg 92, az 1992

Elegem van a mesékből
Csak ennyit értek.

PaPa U MaMa MaMa U MaMa
PaPa U MaMa MaMa U MaMa
PaPa U MaMa MaMa U MaMa
ennyit az egészről.

charlie sheen 2011.04.19. 10:01:31

Szerintem küldjük el Viktort egy végleges "bulgáriai nyaralásra!" :)

Publius Decius Mus 2011.04.19. 10:03:13

@Nikosi: Az már köztudott volt 2 éve is, hogy az IMF hitel felvételekor olyan pályára kerültünk, ami miatt egy darabig még tovább is növekszik az adósság a visszafizetési részletek ütemezése miatt, amik hogy-hogynem 2010-től pörögnek be.

Laciii 2011.04.19. 10:04:00

@MarbleC:
"Az exportról ne is beszéljünk."
Mert az nőtt szóval amiatt nem lehetne kritizálni.
Szánalmas.

a-kis-herceg 2011.04.19. 10:07:14

@Laciii: a német GDP vel együtt változik a kivitel... no vajon miért...

egyébként a válság előttihez képest... hagyjuk

szerintem a mérlegre gondolsz, mert a behozatal nagyon csökken

Lucernaböde 2011.04.19. 10:10:12

Az Index kontraszelektált blogbarmainak egyik újabb díszpéldánya okádja ma is a sületlenségeit.

Ez a blogoló is hülye. Milyen tenyészetből szállítja az Index ezeket a barmokat ? Ki az az ember az Indexnél, aki dönt, hogy melyik idióta melyik szarfosása kerül éppen címlapra ? Csak úgy eszembe ötlik, hogy kormánypárti blogoló nincs ? Ha pedig van - nyilván van - akkor miért csak a szellemileg kontraszelektált csőlátású törpeintellektusok írásai kerülnek címlapra?

Ki az az ember - més szóval idióta - aki szelektál ?

Lucernaböde 2011.04.19. 10:12:51

Amúgy te nagyon barom blogoló, az Index beltenyészetének egyik korcs hordaléka itt a régi Alkotmány első két paragrafusa:

1. § Magyarország: köztársaság.

2. § (1) A Magyar Köztársaság független, demokratikus jogállam.

Vagyis, ha már ezen rugózunk, akkor a régi alkotmány sem döntötte el egyértelműen, hogy minek nevezze Magyarországot.

Lucernaböde 2011.04.19. 10:14:14

Egy újabb idézet a régi alkotmányból :

(3) A Magyar Köztársaság felelősséget érez a határain kívül élő magyarok sorsáért, és előmozdítja a Magyarországgal való kapcsolatuk ápolását.

Most akkor Magyarország vagy Magyar Köztársaság ?

Lucernaböde 2011.04.19. 10:14:52

Szintén a régi alkotmányból :

9. § (1) Magyarország gazdasága olyan piacgazdaság, amelyben a köztulajdon és a magántulajdon egyenjogú és egyenlő védelemben részesül.

ITT IS MAGYARORSZÁGNAK NEVEZI MAGYARORSZÁGOT.

Lucernaböde 2011.04.19. 10:16:28

"19/B. § (1) Rendkívüli állapot idején a Honvédelmi Tanács dönt

a) a Magyar Honvédség országon belüli, vagy külföldi alkalmazásáról, békefenntartásban való részvételéről, külföldi hadműveleti területen végzett humanitárius tevékenységéről, valamint külföldi állomásozásáról,

b) a külföldi fegyveres erők magyarországi, vagy az ország területéről kiinduló alkalmazásáról, illetve magyarországi állomásozásáról,"

Tehát nem "magyar köztársasági" hanem "magyarországi". Szintén a régi alkotmányból.

Lucernaböde 2011.04.19. 10:17:28

Szintén a régi alkotmányból :

"19/E. § (1) Külső fegyveres csoportoknak Magyarország területére történő váratlan betörése esetén a támadás elhárítására,"

Tehát NEM a "Magyar Köztársaság", hanem "Magyarország" területére...

Éhesló 2011.04.19. 10:18:01

No kedves postoló te nagyon hülye vagy, ha a parlamenti képviselők - a magyar törvényhozás - és bármelyik tisztségviselő esküjét úgy próbálod értelmezni, hogy nincs jogi lehetőségük esküszegés nélkül a törvényi feltételek fennállása esetén az alkotmányt módosítani, vagy felváltani másikkal.

e mivel ez a viselkedés mostanában trendi, csak arra hívnám fel a figyelmedet, hogy a rákosi féle 49-es alkotmányt a gengszterváltás óta már minden kormány módosította, némelyik nem is kicsit, feladva az ország szuverinitásának kulcselemeit és alárendelve hazánkat olyan hatalmaknak, melyekre nincs érdemi befolyásunk sem a szavazatszámunknál, sem erőnknél, befolyásunknál fogva.

Összesen több mint 100 esetben.

No ezért vagy hülye és ezért volt kár azért a két percért, amíg ezt leírtam neked itt.

Lucernaböde 2011.04.19. 10:18:23

MÉg egy idézet a régi alkotmányból :

"29. § (1) Magyarország államfője a köztársasági elnök, aki kifejezi a nemzet egységét, és őrködik az államszervezet demokratikus működése felett."

Tehát nem a "Magyar Köztársaság", hanem "MAgyarország" államfőjéről beszél.

Lucernaböde 2011.04.19. 10:20:09

Újabb idézet a régi alkotmányból :

"58. § (1) Mindenkit, aki törvényesen tartózkodik Magyarország területén..."

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.04.19. 10:21:27

@Publius Decius Mus:

Most figyelj idézek a linkelt állami sajtó közleményből:

"A befolyó összeget az ÁKK Zrt. általános finanszírozási célokra fogja felhasználni. "

Hol van megadva, hogy ezt most régi államadósság megújításra fogja felhasználni? Nálam az általános finanszírozási cél, ami oda írtak azt jelenti, hogy beöntjük a büdzsébe oszt jó napot. Tehát ergo ez ugyan az mint a négyképességű Fletó kormány által már jól bejáratott út.

De ha minden IMF pénz, államadóság visszafizetést kötvénykibocsájtásokból fogjuk kiütni. Akkor mire fel a nagy "nem megszorítások". Másrészt akkor hogyan is fog csökkenni az állandóság. Ha kötvényből fizetünk ki IMF hitelt akkor az nem más mint átütemezés, ez lenne a nagy harc. Amúgy érdemes a kamatrátára is rátekintenünk 6,3 és 7,6 na ez aztán nagyon kedvezményes buli volt. (Még jótékony voltam mert lefelé kerekítettem) Arról nem beszélve, hogy ez ismét a jövő generációnak kell majd kifizetnie, ergo ismét a jövőt éljük fel, jó magyar 70 éves szokás szerint.

Ha meg ugye felvetjük, hogy államadósság csökkentés miatt kellet benyelni a manyup pénzeket (mellékesen nekem ezzel nem volt problémám), plusz meg kell szorítani a közszférát, azzal a céllal, hogy csökkentsük az államadósságot, utána meg szépen kötvényből átütemezzük a kifizetést. Akkor mire is fog elmenni a megspórolt, behajtott pénz? Nem az alkotmány itt a legnagyobb baj hanem amiről nem beszélnek. Nem volt itt kormány váltás, sem szemlélet váltás. Sajnos csak vezér csere történt, úgy látom.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.19. 10:29:36

@belekotty:

Ehe.. Tudod mi az az ártatlanság vélelme?!

Az, hogy valakit addig nem mondunk bűnösnek, amíg egy jogszerű tárgyaláson a bíró ki nem mondja...

Nem a miniszter elnök tette ütközik a BTK-ba, mert én ilyet nem ismerek, hanem feltételezem a rasszista magyargyűlöletből fakadó verbális bűn, amivel a cikkíró becsületet sért, hitelt ront, és bűntettel vádol egy politikai személyt, aki ráadásul közjogi méltóság...

Nos... mivel úgy vélem jogba ütköző eszközt használ föl, hogy politikusokat befolyásoljon, véleményem szerint, még a terrorizmus fogalomkörébe is beletartozik amit tesz...

Komponista 2011.04.19. 10:30:02

@Bockó: Rossz a kérdés feltevés:
1. Milyen következményei vannak az eskü megszegésének? Mindenek előtt az, hogy aki ilyet tesz, az megvetést érdemel. Orbán megvetendő figura. Komoly politikusok nem állnak vele szóba. Eredményei - nincsenek. Az ország most sokkal rosszabb állapotban van gazdaságilag és morális téren, mint hivatalba lépése előtt. Nem őt hibáztatom, hiszen előre látható volt, hogy a program nélküli harács-párt Fidesz mire fogja használni a tagadásra épült választáson szerzett többségét. Ám akik vele tartanak, és pontosan tudják is, hogy amit csinálnak, az gusztustalan és elfogadhatatlan: Navracsics, Stumpf és még néhány haszonleső, az kiszámíthatatlan volt. Minden diktátor ilyen haszonlesőknek köszönheti a hatalmát: együtt fognak bukni is. Szégyelljék magukat.

Komponista 2011.04.19. 10:32:06

@Con Storm: Ekkora butaságot régen olvastam: a politikusok befolyásolása terrorizmus lenne? Hahó! Ébresztő! Elő azzal a gyógyszerrel, amíg nem borulsz el teljesen.

Komponista 2011.04.19. 10:34:52

@Lucernaböde: "Kormánypárti blogoló nincs?" Dehogynem! Például te, magad.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.19. 10:36:40

@tildy:): Logikai alapon, ok okozati összefüggésben, konszolidációban konzekvenciában érvelni egy dolog, és más dolog a verbális bűnök teljes felhasználásával hitlerkét, vagy sztálinkát játszani...

Ezek a törvények pont, ezek miatt a stílusok miatt kerültek bele a törvénykönyvekbe, világszerte...

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.19. 10:38:36

@Battlestar Galactica:

Jó... de te ezt állítod... ezt majd bizonyítanod is kell...

Lucernaböde 2011.04.19. 10:42:18

Tehát EGYÉRTELMŰEN leszűrhetjük, hogy a régi alkotmány többször nevezte Magyarországnak Magyarországot mint Magyar Köztársaságnak.

Vita lezárva. Az új Alkotmánynak igaza van.

Lucernaböde 2011.04.19. 10:42:45

@Komponista: Csak én akkor sem kerülnék címlapra ha fizetnék érte...

Alonee 2011.04.19. 10:43:15

@Con Storm: Most komolyan, rasszista magyargyűlölet? Terrorizmus? Észnél vagy?
Visítva röhögök ezeken a kommenteken. Kezeld már a helyén a dolgokat. Azért ez mégiscsak egy blog, az ezer közül és azon belül is csak egy jegyzet. Azért ugye megvan, mikor bin Laden beugrik ide egy kis továbbképzésre. Tudod az a gond, hogy innen bármit írsz, súlytalanná válik.

Lucernaböde 2011.04.19. 10:44:16

@Komponista: "Navracsics, Stumpf és még néhány haszonleső"

Na vazze ! Navracsics mint haszonleső... Bruhhahahaha !

Te aztán tényleg a legmélységesebb ballib idióták egyik evagy akit valaha láttam...

Battlestar Galactica 2011.04.19. 10:51:46

@Con Storm:"Nem a miniszter elnök tette ütközik a BTK-ba, mert én ilyet nem ismerek, hanem feltételezem a rasszista magyargyűlöletből fakadó verbális bűn, amivel a cikkíró becsületet sért, hitelt ront, és bűntettel vádol egy politikai személyt, aki ráadásul közjogi méltóság..."

És ezt te vagy jogosult eldönteni, hogy a cikkíró becsületet sért-e? Saját magaddal kerültél ellentmondásba, mert az első mondatodban még az ártatlanság vélelmét emlegetted!

"biztos lehetsz abban, hogy a cikkíró ülni fog... mert nem tudja igazolni az állításait... "

Nem kell ez a fenyegetőzés, ami egyébként szintén Btk.-ba tartozó magatartás! Érezheti azt a cikkíró, hogy a véleménye miatt eleve elrendeltetett, hogy mi fog vele történni, sőt ez a geci kommunista fidesz miatt abban sem lehet biztos, hogy a TEK nem ront-e be hozzá és nem mészárolja-e le "tévedésből", vagyis amit tettél az életveszélyes fenyegetés burkoltan!

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.19. 10:57:42

@Komponista: Ha jogtalan eszközzel befolyásolod, akkor az már a nemzetközi megfogalmazása szerint a dolognak az...

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.19. 10:59:57

@Battlestar Galactica:

Nagyon tévedsz, az én stílusom nem sért törvényt, ugyanis nem a cikkíróról állítom, hanem a véleményemről...

ili810 2011.04.19. 11:05:48

Pártállástól függetlenül csak annyi kellene,hogy ebben az országban az első a jogbiztonság.Ami mindenkire egyformán vonatkozik.Míg ez ilyen formában fog müködni, mint ahogy a mai napig, addig itt előrehaladás nem lesz.A gennyes fekélyt nem veti ki magából az ország mig egyesekre vonatkozik a jog, míg másokra nem.Felneveltünk ennek az országnak egy értelmes, értékes,értékekkel rendelkező nemzedéket,amit folyamatában kiakarnak írtani.Csupán azt látják lopni,csalni, hazudni kell hogy érvényesüljek.Évtizedes kemény munkák megy a süllyesztőbe,köszönhetően a nagy demokráciát hangoztatott söpredéknek.Kiknek java része ennek az országnak efektíve termelő munkát soha nem végzett.Mire neveljük gyerekeinket?Miben nöttek fel az eltmult 20 évben? Látják hogy az addig biztos egzisztenciával rendelkező szüleik hogy mennek egyik napról a másikra a kilátástalanság felé.A becsületes kemény munkával megszerzett létbiztonságuk hogyan válik reményvesztett köddé.Ezt hozta a gyönyörü szabadonválasztott kormányok egymás után az országba élő tisztességesen élő emberekre.Elszámoltatásokról beszélnek?Vissza a nagy rendszerváltozásig.Mindenki a nagy 0-ról indult.Onnan hogyan és miből? Most majd minden képviselő tele erdő, szántó. Mocsár?? Vaj miért? EU támogatás? A sok filléresen megvett kárpótlási jegyekből? Milyen termelő munka ez? Dolgozni még féllábbal is ugye? Tisztelt képviselőink. Sok-sok embernek kik nem igen hallatják hangukat, csak szörnyülködünk nap mint nap, elég volt már a rengetek piocából. Nincs több vére már a nmzetnek mit szívni lehetne.Az ország minden szegmensét kiszívták, vagy eladták. Így kell egy országot gyarmatosítani háború nálkül.Bérmunkások lettünk a saját országunkban, kiszolgáltatva, megalázva.Az utolsó kapaszkódót, szalmaszálat is kivették a kezünkből a REMÉNYT! Mert maguk miatt már ez is elveszett.

Deszkás 2011.04.19. 12:40:33

@Zébácsi: Én viszont pofátlannak tartom azt, hogy az itthon, állam pénzéből megszerzett tudást külföldön kamatoztassa.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2011.04.19. 13:32:58

@Komponista: Nem igazán érted, mit jelent a szabályok szerint játszani, ugye?

ili810 2011.04.19. 14:16:51

@Komponista: Megvetés? -azon már rég tulvagyunk és a többi jelző használatán, amit leirtál.De teljes mértékben egyetértek. Csak a baj az, hogy ez nem csak Ő nála kezdődött el.Mára fogyott el az orszában élő azon becsületes tisztes dolgozó emberek vére mit idáig szívtak mint a piócák.Megalomániás öntelt parazita.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.04.19. 21:24:48

@Deszkás:
Az éremnek mindig két oldala van.

Sok ismerősöm dolgozott külföldön. Volt köztük szakmunkás, orvos, szoftverfejlesztő.

Többségük hazajött, és immár itthon dolgozik: multinál, saját cégnél, vagy családi vállalkozásnál. Egytől egyig azt állítják, hogy sokat tanultak kint, így már sokkal értékesebb munkaerőnek számítanak. Nem utolsósorban gyerekeiknek is átadnak valamit, amit külföldön szívtak magukba: kultúrát, nyelvet, sokszínűséget.
Ebből is lehet profitálni...
süti beállítások módosítása