2010.06.02. 16:36 Szerző: piefke

Érvek, hogy miért nem...

 

Sokszor beszélgetek magukat progresszívnek tartó emberekkel és rendszerint oda jut a beszélgetés, hogy ők miért nem cselekednek, ha egyszer tudják, hogy épp a hozzájuk hasonló emberek passzivitása a bajok egyik fő oka. Mivel a jövőben is biztosan sok ilyen beszélgetőpartnerrel lesz még dolgom, ezért segíteni szeretnék nekik, hogy ne kelljen majd a pillanat szorításában kifogásokat, kibúvókat keresgélniük a „miért nem”-re. Összeírtam néhány jól hangzó mentséget és ígérem, hogy válasszák leendő beszélgetőtársaim akármelyiket, én kész leszek azt vita nélkül elfogadni! (Az egyszerűség kedvéért elég lesz a sorszámot bemondaniuk.)

1.     Úgysem sikerül nektek!

2.     Még nem vagyunk készen.

3.     Ez egy balfasz birkanép, úgysem lehet vele mit kezdeni.

4.     Igen, de vannak jobboldalról is üzletfeleink.

5.     Igen, de akkor elveszíteném a szoci üzletfeleimet.

6.     Igen, de a cégtársam Fideszes.

7.     Igen, de az apósom Jobbikos és övé a családban a lóvé.

8.     Igen, de tudod: én zsidó vagyok és

a.     nem akarom, hogy azt mondhassák rátok, hogy zsidóbérencek vagytok

b.     nem akarok semmiféle listákon szerepelni

9.     Igen, de tudod, én korábban benne voltam egy-két szürke ügyletben.

10.  Persze, csatlakozom én is – csak előbb hadd tisztázzak magamban is pár kérdést.

11.  Persze, csatlakozom én is – csak előbb befejezzük ezt a nagy projektet.

12.  Tudod, én …. embernek adok munkát és ha rámszáll az APEH, ők mehetnek az utcára.

13.  Most még nem szeretnék… de ha később megerősödtök…

14.  Lássuk, sikerül-e a Fidesznek!? Adjuk meg nekik az esélyt!

15.  Biztosan megerősödik előbb-utóbb a Maszop és ránk nincs is igazán szükség.

16.  Gyurcsány visszatér és nélkülünk is helyrerakja Orbánékat.

17.  Te, én rájöttem az utóbbi időben, hogy ez az Orbán mégse faszkalap!

18.  Én már csalódtam a politikában.

19.  Persze, csak tudod:

a.     épp most fog szülni a feleségem

b.     most keresünk ovit a gyereknek

c.     most érettségizik a srác

d.     most költözünk

e.     most megyek nyugdíjba

20.  Én úgyis elhúzok innen Nyugatra melózni!

21.  Nekem nem árthatnak, mert Szlovákiába tettem át a cégemet.

22.  Épp eleget dolgoztam már életemben, megyek vitorlázni az Adriára.

23.  Én egy öreg, beteg ember vagyok…

…Ha vannak újabbak is, amelyeket még nem hallottam, kérem, osszák meg velem, hogy felkészült legyek!

A bejegyzés trackback címe:

https://progressziv.blog.hu/api/trackback/id/tr242051170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása