2011.04.27. 02:19 Szerző: Đđ

Ki védi a Véderőt?

Az elmúlt hetek szervezett romaellenes akciói kérdéseket vetnek fel, olyan kérdéseket, amelyek – és a rájuk adható válaszok – megvilágítják a radikális jobboldal mibenlétét és „kapcsolati hálóját”.

Nyilvánvaló, hogy azokat a „célterületeket”, amelyeken a különféle (vagy inkább nagyon is egynemű) szélsőjobbos csoportok megjelentek, mondhatni, különös műgonddal választották meg. Ez – a célterületek módszeres, sok helyi ismeretet, kapcsolatot feltételező kiválasztása – jelentős személyi kapacitást igényel: információk módszeres begyűjtését és kiértékelését. Továbbá, mivel az egyes „műveleti területeken” hasonló módszerekkel „operálnak”, ez egységes, központi irányításra enged következtetni. És ahol sok ember szervezett munkájára van szükség, ott komoly finanszírozási háttérre is szükség van – önként adódik a kérdés: honnan van pénzük a Gárdáknak, Véderőknek?

…Erre nem kíváncsi a Zállam – mert mi, zemberek, rohadtul!

Lerágott csont már, hogy a „klasszikus” Magyar Gárda: betiltott, jogilag felszámolt szervezet – és mégis ugyanúgy jelen van és tevékenykedik, mintha bejegyzett, törvényes társaság lenne. Vannak jogszabályok, amelyek alkalmazására mégsem kerül sor. Voltak-vannak nyilatkozatok a hatalmat gyakorlók részéről: a híres „két pofontól” az állam (új-)alkotmányos „erőszak-monopóliumáig” – ezt legutóbb épp Pintér Sándortól hallhattuk Gyöngyöspatán. Van a rendőrség, van bíróság – még talán börtöncella is akadna – és mindezek ellenére az (új és még újabb) Gárdák grasszálnak, pontosan úgy, mint akik jól tudják: nekik ebben az országban ugyan bajuk nem eshet!

…De vajon miért nem? Miért nem működik az állam ereje – pontosabban miért nem működtetik azt a hatalom birtokosai?

Orbán Viktor és az egész Fidesz nem a lagymatagságáról ismert, nem olyanok ők, akik eltűrnék, ha érdekeiket, szándékaikat bárkik is kereszteznék. Hiszen az elmúlt 11 hónapban sokkal nagyobb dolgokat is elintéztek: még az alkotmányt is simán lehúzták a WC-n (és írtak újat a használt papírra…). Tízmilliárdot költöttek „terrorelhárításra” – és mégsem bírnak el párszáz szélsőjobbossal?

 Ez felettébb valószínűtlen!

Aztán: az említett csoportok egyike – a „Véderő” – a sokat emlegetett „kiképzőtáborában” (és azon kívül is) kézifegyverekkel gyakorlatozik, ilyen fegyvereket (köztük sorozatlövőket is) birtokol. Ezek vagy engedélyköteles fegyverek – és akkor valaki kiadta e szervezet egyes tagjainak ezeket az engedélyeket, vagy pedig illegálisan birtokolt fegyverek – akkor meg nem értem, miért nem kobozta el a hatóság és miért nem indult még eljárás birtokosaik ellen tiltott fegyverviselésért, lőszerrel való visszaélésér?

Saját állításuk szerint a „kiképzés” szerves részét képezi a lőgyakorlat is az említett fegyverekkel – ebből pedig az következik, hogy nem lehetnek hatástalanított fegyverek, tehát: állnak a fenti kérdések.

…„Ki érti ezt, kiérti ezt – én nem!” – ahogy a KFT együttes énekelte annak idején, még Orbán Viktor ifjúkorában…

Csak nem arról van szó, hogy amíg a Jónép ezzel a masírozós-véderős témával foglalkozik, addig is kevesebb érdeklődés, kapacitás jut a jelek szerint egyre húzódó szerkezeti reformok számonkérésére – vagy éppen azokra a szociális feszültségekre, amelyek a magyar társadalom számos nem roma rétegében is fokozódnak immár: harmadára csökkentett munkanélküli segély-periódus, lázongó rendvédelmisek. Csökken a kormány támogatottsága – de mi lenne, ha mondjuk „véletlenül”, „a legjobb szándék ellenére is” komoly etnikai jelmezbe öltöztetett konfliktus keletkezne? Akkor (a dolgok logikája szerint) feltételezhető, hogy a magyarság zöme „összezárna” – és szükségképpen „a dolgokat kézbe vevő” és „végre erőskezű” államhatalom mellett.

Régi, ócska recept már ez… De hát nem az egyetlen régi, ócska trükk, recept, amelyet az elmúlt 8 + (majdnem) 1 évben a Fidesz bevetett-bevet.

De az is egyértelmű, hogy nem játszhatna senki sem efféle (feltételezett) „kettős játékot”, ha a magyar társadalomban nem lenne jelen tömegesen az a „kívánalom”, hogy  a legjobb lenne megszabadulnunk a „ballasztemberektől”.

Összetalálkozik is a hatalmi játék és a frusztrált magyar tömegek „megoldás- és megszabadulás-vágya”. Ez pedig nagyon veszélyes, mert ha egy öncéljai érdekében felelőtlen játékokba is belebocsátkozni kész hatalom vezet egy egzisztenciájában, önérzetében bizonytalan népet, akkor mindazok, akik nem akarnak egy ilyen kalandban  sem részt venni, sem annak áldozatai lenni, jobban teszik, ha buszokat kérnek a Vöröskereszttől és elhúznak „üdülni”, mint a gyöngyöspataiak.

A bejegyzés trackback címe:

https://progressziv.blog.hu/api/trackback/id/tr962858323

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szakembercseréről állapodott meg Magyarország és Zimbabwe 2011.04.28. 19:36:09

 A magyar és a zimbabwei kormány megállapodott abban, hogy határozatlan időre elcserélik pénzügyi szakembereiket. 2011. május 1-től Magyarország Nemzetgazdasági minisztere Tendai Biti, Zimbabwe pénzügyminisztere Matolcsy György lesz. A szakember c...

Trackback: Szakembercseréről állapodott meg Magyarország és Zimbabwe 2011.04.28. 19:34:10

 A magyar és a zimbabwei kormány megállapodott abban, hogy határozatlan időre elcserélik pénzügyi szakembereiket. 2011. május 1-től Magyarország Nemzetgazdasági minisztere Tendai Biti, Zimbabwe pénzügyminisztere Matolcsy György lesz. A szakember c...

Trackback: Rendkívüli állapot - cui prodest? 2011.04.27. 20:05:17

Miért nem cselekszik időben egy titkosszolgálatokat is irányító belügyminisztérium, amikor etnikai zavargások közelébe kerül egy település vagy egy régió? Pedig ujjgyakorlat volna Pintérnek a gyöngyöspatai ügy elintézése.Az mondjuk igaz, hogy az apadó ...

Trackback: Elgurult Lázár János gyógyszere 2011.04.27. 19:05:52

  Mi másra gondolhatnék azok után, amit mondott Jánosunk? Persze még az is előfordulhat, hogy túl sokat vacsorázott (megteheti, hisz ő vitte valamire, gazdag sőt, még a fia is a legjobb parti lesz 20 év múlva). De lássuk mit is mondott: Minde...

Trackback: 2011. április 27. 2011.04.27. 16:03:21

Álnok "polgárháborúk" Ne láss mást, csak mi megoszt, acsargásra bír, így éld napjaid. Ki dönt érted ma, tapsol és várja, vajon éled a vágya? Ne lásd a tolvaj,miként fűz láncot nekedőrjöngésedből.  

Trackback: Állam, Erőszak, Monopólium 2011.04.27. 15:20:53

Mi a különbség egy állam és a maffia között? Komolyan. A maffia megvéd a többi maffiától és elsősorban önmagától (nem gyújtja fel a boltodat), de csak akkor, ha befizeted az általa kiszabott védelmi pénzt. Az állam megvéd a külső inváziótól (...

Trackback: Nácizni vagy cigányozni az igazi? Egy biztos: mindig a másik a hülye 2011.04.27. 14:19:38

Nincs mit tagadni, januárban nagyon megdöbbentett az a rengeteg, tartalmát és hangnemét tekintve meglehetősen durva hozzászólás, ami a West Balkános tragédiát követő cigányozással kapcsolatban írt szövegemre érkezett. Akkor 95:5 arányában a cigányokkal...

Trackback: Föld alá a hajléktalanokkal! 2011.04.27. 13:58:03

Tarlós István, Budapest Székesfőváros méltóságos főpolgármestere és kreatív csapata újfent bizonyította, hogy városjobbító ténykedésének homlokterében kizárólag a legfontosabb dolgok állanak. A frissiben beiktatott várospolitikus első intézkedései közö...

Trackback: Segítsünk a szegény gyöngyöspatai romákon! 2011.04.27. 12:10:36

Kedves honfitársaim!Megdöbbentő dolgok történnek Gyöngyöspatán, most éppen a gyerekeket és a nőket evakuálják a faluból, és viszik őket Csillebércre és a Tisza-tó mellé. Persze a duma most is megy, de itt az ideje a tettek mezejére lépni! Éppen ezért s...

Trackback: Már nem csak Gyöngyöspatán masírozik a civil véderő 2011.04.27. 12:04:54

A gyöngyöspatai Szebb Jövőért Polgárőrség mintájára újabb militáns egyesület alakult a fehérgalléros bűnözők megfigyelésének és megbüntetésének céljával. A Nemzeti Önvédfront "katonái" a hatalomban lévő politikusok házai előtt menetelnek a na...

Trackback: Tömegverekedés, vagy lincselés? 2011.04.27. 10:46:08

 Ha 80-100 Véderős verne agyon lapátnyelekkel 4 Romát az is "Tömegverekedésnek" lenne aposztrofálva, vagy arra lehetne használni a lincselés jelzőt?Mindenhol atrocitásnak, tömegverekedésnek, összecsapásnak hívják azt ami tegnap történt, ...

Trackback: Íme az igazság: Gyöngyöspata elcsatolva! 2011.04.27. 10:33:50

Kedd este összeverekedtek a Gyöngyöspatára visszaszivárgó Véderő szimpatizánsai és a helyi romák. Utóbbiak állításai szerint a szélsőjobboldali egyenruhások egész nap provokálták őket, majd meg is ütöttek valakit. A Véderő parancsnoka azt mondta: 100&n...

Trackback: Íme az igazság: Gyöngyöspata elcsatolva! 2011.04.27. 10:33:50

Kedd este összeverekedtek a Gyöngyöspatára visszaszivárgó Véderő szimpatizánsai és a helyi romák. Utóbbiak állításai szerint a szélsőjobboldali egyenruhások egész nap provokálták őket, majd meg is ütöttek valakit. A Véderő parancsnoka azt mondta: 100&n...

Trackback: Íme az igazság: Gyöngyöspata elcsatolva! 2011.04.27. 10:33:49

Kedd este összeverekedtek a Gyöngyöspatára visszaszivárgó Véderő szimpatizánsai és a helyi romák. Utóbbiak állításai szerint a szélsőjobboldali egyenruhások egész nap provokálták őket, majd meg is ütöttek valakit. A Véderő parancsnoka azt mondta: 100&n...

Trackback: Verekedés Gyöngyöspatán 2011.04.27. 10:15:02

A kedden éjjel kitört verekedésnek több sérültje is van. Az MTI reggeli hírösszefoglalója szerint a konfliktus a Véderő elnevezésű szervezet tagjai és a helyi romák egy csoportja között robbant ki, eddig pontosan nem tisztázott okból. A Véderő szerint nég…

Trackback: Akármilyen Gárda: Csak megy és megy és megy 2011.04.27. 10:14:57

A magyar törvények jelentős részéről közismert, hogy csak annyira érvényesek, amennyire a népesség jámborabb hányada betartani hajlandó őket. Bár lértejöttéért, és sikeréért szurkolunk, ezért is fejeztük ki korábban kételyeinket, hogy egy szigorú dohán...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kerek_moderatort_masikat 2011.04.27. 14:04:26

Cigánybűnözés márpedig nincs!

Szögi Lajos, Marian Cozma és a többiek hozzátartozói is bizonyára így gondolják.

...igaz ők nem a jó meleg láblógatós munkahelyről-iskolából (többnyire állami)írogatnak kommenteket, meg blogokat az észt osztva.

Az össze a blogíróhoz hasonló, vagy a médiában hangzatos szavakkal a cigányság egyenrangúságát hangoztató faszfejet elküldeném 2-3 hónapra arra vidékre "nyaralni". Kapnának egy kecót a soron, vagy a sziomszéd utcában, amit nem zárhatnak be, mert ha megteszik lerasszistázzuk őket, hiszen azt gondolják ki fogják őket rabolni. Minden nap elmehetnek dolgozni tömegközlekedéssel 8-12 órát, mondjuk a kazincbarcikai kórházba (80e nettóért) aztán este sétálhatnak egyet a faluban.
Három-négy hónap után személyvonattal hazautaztatnám mindet Pestre és még a pályaudvaron rájuk uszítanám az újságírókat, hogy akkor most nyilatkozzanak a cigány kisebbségi kérdésben, a munkanélküliségben és a többi fene nagy hangzatos témájukban.

jozicsenko 2011.04.27. 14:04:36

az lmp-nek honnan volt pénze a cigánymentésre?

a részemről a vöröskereszt most ásta el magát...

Archenemy 2011.04.27. 14:06:37

@gorcsev54: "ehhez a videóhoz nem fűzhető hozzászólás", csak tudnám miért? Ennyire nem érdekli a készítőket az emberek véleménye?

BlahBlah 2011.04.27. 14:06:56

@különvélemény: így kell szavazatokat venni a következő választásra

"Én egymillió forintot ajánlok fel a gyöngyöspatai romák segítésére."
http://www.facebook.com/notes/gyurcsány-ferenc/nácikérdés-göngyöspatán/206523152713488

Kerek_moderatort_masikat 2011.04.27. 14:07:42

@Senkifia:

Mért??! Te nem késsel indulsz bulizni vagy disco-ba? :)))

Joe84 2011.04.27. 14:08:17

@jozicsenko: Az biztos, hogy ezentúl én sem adok soha semmit a vöröskeresztnek. Aki ilyen pofátlanul védi, támogatja a cigánybűnözőket és a magyarokkal meg nem foglalkozik azt megvetem. Remélem mások is így látják és nem adakoznak többet a vöröskeresztnek, mert nem érdemlik meg.

csi szi 2011.04.27. 14:08:39

@Oreg: Ez 10 éve volt... ja és ugye tudod, hogy népszámláláskor csak az a cigány aki annak vallja magát a kérdezőbiztosnak.

BlahBlah 2011.04.27. 14:10:45

@Joe84: mit adakoztál neki? csak mert aki már próbált, az tudja, hogy nem lehet... :P

ha ruhát akartál, akkor csak kimosott, élre vasalt ruhákat fogadott el, szépen bálázva...

(azaz nem volt jó, pl. turkálóból megmaradt olyan ruha, amit nem vettek meg)

Archenemy 2011.04.27. 14:12:44

@kurgan: nem is kell beszólni a pofonhoz

www.police.hu/friss/hev20110424.html?query=gy%C3%B6ngy%C3%B6spata

egy 58 éves helyi nő – az eddig rendelkezésre álló adatok alapján- előzetes szóváltás nélkül, több alkalommal megütött egy, a saját udvarának kapujában álló 50 éves nőt.

_előzetes szóváltás nélkül_

forrás: police.hu

Bergeroth 2011.04.27. 14:13:14

Az ellopott magánnyugdíj pénzekből sok mindenre futja.

csi szi 2011.04.27. 14:13:16

Elég gyenge legények ezek a rettenetes "nácik", akiktől a cigányok (meg a posztoló) halálra rettegték magukat, hiszen mind a 4-et félholtra verték, miközben 1 cigány sem sérült meg komolyabban. Ez volt a rettegett véderő, akik miatt "menekíteni" kellett a nőket és a gyerekeket?
Vagy inkább valami olyasmi történt, mint Olaszliszkán? Ahol láthattuk mire képesek a romák, ha igazán rettegnek...

Senkifia 2011.04.27. 14:13:24

@Kerek_moderatort_masikat: én nem indulok disco-ba. Bulizni ritkán,és haverokhoz. És kocsival,nem késsel .
De hogy a gyereket mikor merem majd elengedni egyedül, ebben a világban az nagyon kérdéses. És nem a véderő kopasz csávóitól féltem...

ינסיידער 2011.04.27. 14:14:16

@kurgan:
Elég, ha megvizsgálod kinek áll érdekében a dolog.
Putyinnak mi haszna lenne belőle?

csi szi 2011.04.27. 14:14:16

@Bergeroth: Ne féljél, a dolgozó cigány fiatalok majd megtermelik a nyugdíjadat.

kurgan 2011.04.27. 14:14:44

@Archenemy: és ezt biztosan azért csinálta, mert cigány. genetikailag bele van kódolva az összes cigányba, hogy csak úgy megüt bárkit. ezt akarod mondani?

Harcimaci 2011.04.27. 14:14:52

Bár nem volt hangulatom végig olvasni a kommenteket,de lenne egy kérdésem: Mióta is kézifegyver az airsoft fegyver? Mióta is engedély köteles?
Nem kéne ennyi agyatlanságot összeírni.....
Amíg nem nyíltan hordják,hanem táskában szatyorban vagy bőröndben addig a rendőrt se érdekli.

toda 2011.04.27. 14:14:57

Twitter: http://twitter.com/#!/Gyongyospata

Kerek_moderatort_masikat 2011.04.27. 14:16:14

@Senkifia:

Na látod, ezért nem a te érdekeidet védi senki... hanem azokét a szegény, állami segélyen tengődő honfitársainkét, akik "hátha lesz valami" alapon baseball ütővel, késsel és csoportosan mennek "bulizni"...

sanyix 2011.04.27. 14:16:36

Honnan van pénze a habzószájú szélső "libsiknek"? Ja igen... amerikai üzeletemberek pénzelik őket, lásd lmp.
Ezeknek a "fááásisztákoknák" honnan van pénze? Valszeg a magyar emberek pénzelik őket... Ha mellettem egy cigánytelep lenne és naponta lopkodnának tőlem és terrorizálnának, én is támogatnám őket hogy elkergessék a c-ket...

Archenemy 2011.04.27. 14:16:49

@kurgan: ??? ezt melyik részéből tetszett kiolvasni?

csi szi 2011.04.27. 14:16:50

@ינסיידער: Mondjuk meg akarja buktatni OV-t, és visszajuttatni a hatalomba Fletó haverját.
(igaz OV is próbálkozott békülni Putyinnal, de nem sok sikerrel.. Gyurcsány viszont családi barát Putyinéknál)

huncsongor 2011.04.27. 14:17:05

Ó, ha tényleg lenne sorozat lövőfegyverük, és pár 1000töltényük.. Az egy szebb és jobb világ lenne.

Kerek_moderatort_masikat 2011.04.27. 14:17:17

@kurgan:

Nem barátom.. nem genetikusan van belekódolva, hanem kulturálisan és családi hagyományok alapján.

Ha akarod ezen vitatkozhatsz, csak felesleges..

Joe84 2011.04.27. 14:19:14

@BlahBlah: Igen, rendes ruhát adtam nekik, amit már nem használtam, de nem volt semmi baja.
De ezek után egy darab rongyot se fognak tőlem kapni, nemhogy rendes ruhát.

BlahBlah 2011.04.27. 14:22:08

@Joe84: akkor ott lehet normálisak voltak, mert volt ahol nem vették át... a fent említett problémák miatt...

ינסיידער 2011.04.27. 14:22:24

@csi szi:
Putyin nem hülye, pontosan tudja, hogy Gyurcsány csak a haverja, többet nem várhat tőle.

"Magyarország számára a szövetséges és barát az Egyesült Államok, de Oroszországgal és Kínával is szoros partneri kapcsolatot kell kiépíteni, akkor is, ha nem mindenben értünk egyet velük, mert ez Magyarország érdeke" GyF

Bergeroth 2011.04.27. 14:23:57

@csi szi:
Ugyan, ne légy naív. Mire te + én 60+ évesek leszünk, addigra a nyugdíj csak 1 régi, ködbe veszett emlék lesz, semmi több.

Senkifia 2011.04.27. 14:25:34

@Máгia: aranybogárkám,rossz az infód... Tarthat otthonvédelmi fegyvert BÁRKI,aki nem büntetett előéletű,BÁRKI aki megfelelt a fegyverismereti, pszichológiai,rakat egyéb vizsgán-vizsgálaton. És BÁRKI,aki sörétes,rövid csövű puskával akarna polgárháborút folytatni, az igen sekély értelmi képességekkel rendelkezik.
Emellett, aranybogárkám, keress utána, 2-3 éve volt a zindexen egy oknyomozó riport, egy újságíróNŐ tollábból,ami arra irányult,hogy mennyi idő alatt tudsz fegyvert vásárolni Magyarországon, engedély nélkül, törvénytelenül. 36 órába telt, amíg otthni ajtajából eljutott az autó csomagtartója elé, ami tele volt valódi fegyverekkel,nem sörétes puskákkal. És a tulaj megnyugtatta,ha nagyobbra,másra vágyna, az is elintézhető, csak neki épp nincs, így az még plusz egy nap. Tehát ma(illetve két éve) Magyarországon, újságírónő tanúsága szerint, 36 óra alatt találsz fegyvert magadnak, minden engedély,meg otthonőrzési vizsga nélkül
Miről beszélsz, aranybogár?

Senkifia 2011.04.27. 14:28:19

@Kerek_moderatort_masikat: ja,és a buszon felszálltak negyedmagukkal, és mindegyiknek látványosan kilógott a zsebéből a rugóskés, feltűzve,mint egy golyóstoll... De tőlük nem kérdi meg senki,hogy bocsika, de minek a fehér fegyver?
ja ha kopasz az illető, és feketében van? azonnal lekapcsolni,mert biztos közveszélyes...
beszarás.(i)gazságszolgáltatás.

koalabeer 2011.04.27. 14:34:55

@Van_mikrohullámú_sütőtök?: Soha ne izgasd magad a terepruhán, hisz ebben a kis országban kb nyolc millió ember örül neked ha az van rajtad, mert csak te tudod megvédeni a kilós aranynyakláncot viselőktől, meg azoktól akik páncélozott Audikkal szaladgálnak. Egyébként meg egy szabad állam szabad állampolgárának joga van a fegyverhez, hisz a nép kezéből a fegyvert a nép ellensége akarja kivenni hogy szabadon tudjon terrorizálni kis embereket.

DocBulywood 2011.04.27. 14:37:13

Valaki itt az előbb orgazda hálózatot írt. Tovább megyek, ha szabad.

Az orgazda hálózat alapvető legális pillére a MÉH telepek. Egyetlen egyet tartanék fent hazánkban. Aki ide behoz fémet, igazolnia kell, honnan van - pl a MÁV megbízta, hogy 2km hosszan szedje fel a sínt, vagy x város önkormija engedélyt adott 25db csatornafedél felszedésére és feldarabolására.

Tehát élből bezárni a színesfémkereskedőket. Ha nincs aki felvásárolja, nem lesz értelme ellopni - legfeljebb a határon átviszik. Akkor meg kutassunk mindenki autójában?

Másodszorra bíróság elé állítani hazaárulásért azokat, akik engedélyezték nyakra-főre az üzemek, gyárak - pl cukorgyárak - bezárását, felrobbantását. Ez hazánk gazdasága és munkahelyei ellen elkövetett bűntett. Akik ezt engedélyezték teljes vagyonelkobzással sújtandók, rokoni és baráti körben is - ne lehessen pl az unokára írni a Rózsadombi 120nm-es villát.

Az első lépéseknek szerintem ezek megfelelnek...

Bergeroth 2011.04.27. 14:37:36

Ellenpéldaként álljon itt az én sztorim.
Olyan helyen lakok, ahol a szemben lévő házban is, és 2 házzal odébb is cigány családok laknak. Azt ugye mondanom sem kell, hogy az elmúlt 3 évben nem volt velük semmi komolyabb gond, nem több mint akárki mással.
Amikor vakoltuk a házunkat, akkor a szemben lévő, kb. velem egykorú cigány srác átjött, és adott kölcsön vakolókanalat és egyéb szerszámokat. Segíteni is akart, de azt megköszöntem, nem volt rá szükség, meg neki is dolga volt.
A 2 házzal odébb élőkre, egyetlen egyszer haragudtam csak meg a 3 év alatt. Az is csak annyi volt, hogy valamit ünnepeltek és meghívtak 1 zenész csókát is magukhoz, aki az udvaron nyomatta a zenét erősítővel, szintetizátorral, és hajnali 1-ig visszhangzott az egész utca.
De ennyi és nem több!
Szóval azok, akik minden cigányban ellenséget látnak, azok gondolkozzanak el egy kicsit, hogy kiket is gyűlölnek ennyire. És nem azt mondom, hogy szeretni kell őket, mert én sem vagyok velük kibékülve teljesen. De azt látni kell, hogyha munkát adsz nekik, és megtanítod őket dolgozni, és megtanítod nekik, hogy a munkának eredménye is van, akkor az a cigány igenis dolgozni fog és be fog tudni illeszkedni. Lásd az én példámat.
Azt pedig végképp nem hiszem el, hogy csak cigányok követnének el bűncselekményeket. Tény, hogy náluk nagyobb ez az arány, de aki azt mondja, hogy minden mögött a cigányság áll, az a végletekig megcsömörlött és elképesztően ostoba ember lehet.
Ja igen, és nem kell a duma, hogy menjek és éljek cigányputriban, aztán majd meglátom az igazságot.
Ózdon születtem, szóval tökéletesen képben vagyok a cigányság jelenlegi helyzetével.

Köszöntem.

gorcsev54 2011.04.27. 14:39:45

@sanyix: Nem tudta jobbra költeni a pénzét,mint az öregasszony aki a Fidesznek adott 8 millát.

mikrovp 2011.04.27. 14:40:52

@volvo6067: világos, én sem azonosulok ezekkel a mindenféle seregekkel, de Gyöngyöspata nekem elsősorban nem erről szól. Hanem arról, hogy egyszerű rendőrségi (másképpen: büntető-) ügyeket, mint pl. hogy valaki lop, zsarol, garázda, stb. hogyan mos össze a liberális média egy valóban megoldandó nemzetiségi kérdéssel, ti. a cigányság valódi problémájával. Gyöngyöspata úgy van tálalva, mintha a rasszista magyar társadalom bántaná a más kultúrával rendelkező, ártatlan cigányságot. Na ez a hatalmas hazugság.

xenuka 2011.04.27. 14:43:30

amikor a cigányokat, négereket, zsidókat és egyéb II. osztályú emberszabásúakat gettókba zárják és a gázórát újrahitelesítik a fogyasztásméréshez, akkor már késő lesz sírni

a cikkíró egy sima zsidó-cigány bértollnok, rohadjon meg családostól a cigánytelepen

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2011.04.27. 14:43:43

@Senkifia: Te egyedül vagy ilyen hülye vagy súgnak? Honnan veszed ezt a marhaságot?
linkeld már be a jogszabályt. Valóban tervezik de azért még ez nem Amerika.

BlahBlah 2011.04.27. 14:48:55

@DocBulywood: le vagy maradva, az első lépés már él, csak igazoltan vehetik át a fémeket, egyébként nem működhetnek...

másik, az üzemek stb. bezárásánál a cukorgyár egy olyan eset, ahol busásan kifizette az EU a bezárást, amiből lehetett volna indítani új nagyüzemet, ami új munkahelyek, és olyan üzem aminek az EU-nak is és nekünk is szükségünk van, és nagyobb hasznot hozott volna mint a cukor, de nem, valahova eltűnt az a sok pénz...

tehát az EU elvileg ha olyanba ruházunk aminek értelme van, arra lehet forrást szerezni, csak eddig nem voltak ilyen vállalkozók, akik nem a gyors meggazdagodásra, hanem a hosszútáv befektetésekre is tudtak gondolni, most már látszanak ilyen törekvések

pl. buszgyárak újraindítása, vasút fejlesztések (logikusan), régi üzemek újraindítása, meglevő üzemek fejlesztése
(bár sajnos ezek nem kapnak akkora sajtót, mert a pozitív hír nem hír)

és hogy összekössem a cigányokkal, ők is kaptak eddig rendesen pénzt, de ők sem a félzárkózásra költötték, hanem a dorbézolásra

könnyen jött, könnyen ment...
(elvileg erről fog szólni az új EU-s roma stratégia, hogy ne így legyen, aki fel akar zárkózni, az fel fog tudni, aki nem akar, az éhen fog halni)

csi szi 2011.04.27. 14:51:03

@Bergeroth: Vannak ilyen cigányok is, persze. Sőt a cigányok kb. 2/3-a viszonylag civilizált. A gond a maradék 1/3-addal van.

blah 2011.04.27. 14:53:56

@DocBulywood: 120nm? hol élsz te? az csak a garázs... :)
@Oreg: tanulj meg számolni, még jól jöhet

És különben is, ki a faszt érdekelnek a cigók, 80%-ban semmirekellő balhés emberek... mostmár csak betonkerítés kellene meg éles fegyverek aztán hajrá.

gorcsev54 2011.04.27. 14:55:16

@Kerek_moderatort_masikat: A nejem (kis)üzletébe nem először "nyolcan" tódultak és amikor szépen szólt,hogy egyszerre túl sokan vannak, a válasz: "azé me cigányok vagyunk? Csak körűűnéűűnk!" -Azé!!! (három póló és két nadrág bánta a körülnézést)hála isten verés nélkül. Régen zárás után vonattal járt haza a nejem ha az állomáson ránézet egy nemzetiségire a legkevesebb az volt. "Mit bámúúúsz te hülye picsa?" Ha nem néz rá ,Mi van picsa nem nézel embernek? Hát ennyit arról,hogy általában ki kit félemlít meg. Pedig ez nem fertőzött terület.De rasszisták vagyunk! Nekünk mikor lesznek jogaink, kedves jogvédők?Nekünk csak ahhoz van jogunk, Nemzeti szart olvasgassunk?

sanyix 2011.04.27. 14:56:11

@csi szi: inkább fordítva... 1/3 civilizált (sőt sajnos még kevesebb), ezt tapasztalatból mondom, mert barátkoztam rendes cigánygyerekkel anno az iskolában, de bizony több nem rendes kötött belém...

szgy 2011.04.27. 14:59:04

@Bergeroth: jó neked, úgy látszik ott már megtanulta(to)k egymás mellett élni. itt nálunk még sajnos az a helyzet hogy egész nyáron egész nap, késő éjszakáig bömböl a zene és üvöltöznek, gyakorlatilag nem lehet az ablakot kinyitni. mostanában még csak a hétvége telik így, de nemsokára itt a nyár, indul a "fesztiválszezon".
itt az a jellemzőbb hogy amit kölcsönkérnek soha nem adják vissza. egyszer egy létrát létrát kölcsönkértek aztán elvitték a "vasgyűjtésbe". flexet tönkrevágták aztán visszahozták hogy nem jó. így aztán jó ideje már semmit nem kapnak "kölcsönbe".

TASZtalan 2011.04.27. 14:59:06

Csupán egyetlen kérdésem lenne a poszt írójához: 2010. októberében 46 millió forint nem vagyoni kártérítést ítéltek meg Szögi Lajos családjának, jogerősen. És a kérdés: eddig mennyit kapott az eltartót elvesztő család a megítélt összegből?
De bármelyik balliberális jogvédő válaszolhat...

nyesta 2011.04.27. 14:59:14

Miért nem kérdezi meg a blog írója Gyurcsányt, hogy ki pénzelte a cigány gyilkosságokkal vádolt személyeket? Csak nem a szilvásyféle titkosszolgálat???

Muitnep 2011.04.27. 14:59:26

Ki védi a romákat?

Az tény, ha egy roma, egyedül az esti órákban végigmegy az utcánkban semmilyen attrocitás nem éri.

Ellenben egy fehér-magyar fiú nem tudna az esti órákban egy cigánysoron végigmenni!
Még egy olyan faluban sem, ahol gárdista sosem járt.

Ki védi a romákat?

Az is tény, h a börötnök 95% roma. Jaj bocsánat nincs cigánybünőzés?

kurgan 2011.04.27. 14:59:30

@Kerek_moderatort_masikat: ez baromság. hetek óta rettegésben élnek a masírozó idióták miatt, elszabadultak az indulatok. nem volt szép húzás nem azt mondom, de a gárdisták engedték ki a szellemet a palackból az erőszak szításával.

Swind 2011.04.27. 15:01:37

Cigány rendőr kéne , sok. Ez az állam feladata, sok színes bőrű rendőrt kiképezni, minthogy az Usaban is megtették, és a megfelelő helyekre vannak beosztva.

Eszes úr meg ne csodálkozzon, hogy megverték az embereit éjszaka a cigánysoron. Amerikában sem mész be négernegyedbe klános ruhában, mert soha többet nem jössz ki. Eszes úr örülhet, hogy "csak" megverték őket.

szgy 2011.04.27. 15:06:00

@Bergeroth: és még elfelejtettem hogy a stílusuk is embertelen, pl. szórakozásból szögeket szórnak szét az úton ami kiszúrja a biciklik kerekét.

apám elkeseredésében (sok más marhaság miatt is) nem egyszer összeveszett velük hogy "miféle emberek vagytok, azzal viselkedtek ilyen mocskos, aljas módon aki segítene nekik, akkor mit csináltok másokkal?"

azóta látjuk mit csinálnak másokkal.

DocBulywood 2011.04.27. 15:10:05

@BlahBlah:

Aki belement abba, hogy pénzért elárulja a hazáját, egyrészt - gazdasági - hazaáruló. Úgy vélem magasról tett rá, mi lesz több 10, vagy inkább 100e emberrel.

A fejlesztésekben igazad van, az meg Szadeszes bűn. Nem is tudom, ki miért nem fejlesztette az Ikarus-t. Ugyan arra a bácsira gondolunk. Helyette kínai, meg lengyel - jó, Volvo, na, ne kössön bele senki - buszokat vettünk, miközben legalább 10e ember, aki az Ikarus-nál dolgozott, mérnökök, munkások biztosan tudtak volna korszerű buszt gyártani.

Nem, helyette szétb.szni mindent és a piacra hivatkozni. HAZAÁRULÁS--->LÁMPAVAS.
(Bevettem közben az elgurult gyógyszeremet.)

A cigányokkal nem igaz, hogy nem lehetett volna a beszántott, eldugult vízelvezető árkokat rendben tartatni. Kizárt, hogy két láda sör, két karton cigi + minimálbérért cserében nem csinálták volna.

A vasút jó ötlet lenne, ha nem madzagvasút lenne, hanem 2x2 vágányos és minimum 160-200km/h-s pályák lennének. Így pl a kamionos tranzitot rá lehetne tenni és környiszennyi és balesetmentese(bbe)n átzavarni az országon. A vasút nagyságrendekkel több kamion biztonságosabb célba juttatását tudja, mint a közút.

Ja, és lenne még egy javaslatom. Akinek 3 gyereknél több van, több juttatást nem kap. Mindenki annyit neveljen fel, amennyit el tud tartani.

Ez ugyanis nem beltenyészet. Azért, mert XY elélvezett, ne az én adómból tartsák el senki kölykét. Már bocsánat. Ha én elélvezek, az az én felelősségem, az én pénztárcám "baja".

DocBulywood 2011.04.27. 15:11:48

@blah:
"120nm? hol élsz te? az csak a garázs... :)"

:-D

Erről jut eszembe, ez is a cigányokkal kapcsolatos. Tudod 20-30nm-en igaz, hogy nyomorognak, de egymást nem nagyon teszik ki a lakásból.

Mi meg a bíróságon a lakásért / kocsiért / gyerekért hadakozunk. Rengeteg a fehér hajléktalan, de cigányból nem nagyon látni... Náluk miért nagyobb az összetartás?

Balbágy 2011.04.27. 15:13:17

Például Spanyolországban jó úton haladnak az integrációval.
Amúgy a sok "állítsuk falhoz őket (libsibibsicigóstb)" érvrendszerű kommentelő elgondolkozhatna azon, hogy a történelemben volt olyan időszak, amikor a fenti megoldás teljesen hétköznapinak számított, hadd ne mondjam elfogadott volt. És mégsem pusztították ki őket. Akkor hogy lehet ilyet a 21. században javasolni, amikor még korábban sem működött/éltek vele.
Álkérdés.
A lényeg, vigyázó konzervatív szemeiteket spanyolhonra vessétek.

Muitnep 2011.04.27. 15:15:17

Kedves eltartott kormányunk döntse már el hova áll, mert idő van!

Akkor lesz nagyobb baj, ha a rendőrségünk dönti el, h hova áll.

Éljen Magyaroszág! Jövőt az unokáinknak!

Balbágy 2011.04.27. 15:16:45

TASZtalan 2011.04.27. 14:59:06
Csupán egyetlen kérdésem lenne a poszt írójához: 2010. októberében 46 millió forint nem vagyoni kártérítést ítéltek meg Szögi Lajos családjának, jogerősen. És a kérdés: eddig mennyit kapott az eltartót elvesztő család a megítélt összegből?
De bármelyik balliberális jogvédő válaszolhat...

De ennek mi köze a Véderőhöz?

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.04.27. 15:18:38

Csendben megjegyzem, hogy a poszt egy baromság.
Legalább két okból.

1. A Fidesz nyílván nem fonódik a Jobbikkal mert neki az konkurencia.

2. Az MSZP se tett semmit a Gárdával. Nem tudott mit tenni. Aki nem csinál semmit, csak megy egy ruhában, azzal nem lehet mit csinálni. Ha betiltják a ruhát, raknak rá három pöttyöt, két csíkot és kalap, az már más ruha lesz.
Szóval az MSZP nemhogy a gárdával nem tett semmit, hanem azokkal az igazi nácikkal se tudott mit csinálni, akik minden MSZP kormány alatt megjelentek a várban, és akiket Orbán minden évben hazazavart. Igen ezek azok akik nyíltan nácik, és ők maguk vallják magukat annak, nem blogolók, újságírók.

BlahBlah 2011.04.27. 15:19:12

@DocBulywood: a véleményünk ugyan az, csak megint azt tudom mondani, hogy láss néha a sorok mögé, és látod, hogy amit kérsz az történik.

pl. tárgyalások külföldi befektetőkkel a vasúti fejlesztések irányába (licence alapján 90% exportra gyártás itthon, azaz nem vásárlás, hanem 10% haza gyártás 90% eladás, magyarul ingyen lesz vasútunk), kamionok útdíjának felemelése, és autópálya építések megállítása = kamionokat a vasútra...

aztán a cargo szállításból majd futi a személyszállítást is felhozni

az ikarusz újra gyárt, összefogva a többi gyárral konszernben

"Akinek 3 gyereknél több van, több juttatást nem kap." ez egy kicsit jobban van megoldva, kap támogatást, méghozzá adójóváírást, azaz csak akkor jár ha dolgozik, és van gyerek, tehát legyen sok gyerek azzal nincs gond, csak ne az állam tartsa el :)

"A cigányokkal nem igaz, hogy nem lehetett volna a beszántott, eldugult vízelvezető árkokat rendben tartatni. Kizárt, hogy két láda sör, két karton cigi + minimálbérért cserében nem csinálták volna."

tévedsz nem lehet, mert a legtöbb dolgozik, csak feketén és alkalmi munkákban, és eszük ágában sincs rendes melót végezni, mert akkor elveszik a segélyeket, ingyen dolgokat...

énis 2011.04.27. 15:19:22

@DocBulywood: dehogynem látni cigány hajléktalant, mégpedig azért, mert ő volt az, aki nem tudott önkényesen lakástfoglalni, mint az összes többi.. a másik meg fogalmuk sincs, hogy ki kinek a kicsodája, mert mindenki rokony náluk, és több a segély nagy család és kis lakás esetén.. Ennyire nem lehetsz naiv..

ינסיידער 2011.04.27. 15:20:32

@BlahBlah: "az üzemek stb. bezárásánál a cukorgyár egy olyan eset, ahol busásan kifizette az EU a bezárást, amiből lehetett volna indítani új nagyüzemet, ami új munkahelyek, és olyan üzem aminek az EU-nak is és nekünk is szükségünk van, és nagyobb hasznot hozott volna mint a cukor"

Pontosan mennyit is fizetett?
Kinek fizette?
Hányan dolgoztak ott?
Hányan dolgoztak a beszállítóknál?
Mennyivel csökkent az állam bevétele ezen munkahelyek megszüntetésével?
Mennyi az ő segélyük?
Visszakaphatjuk e valaha az EU-tól azt a cukorkvótát?
Milyen élelmiszerüzemet támogat az EU?

Ennyi egyenlőre elég lesz, ezeken gondolkodj el.

énis 2011.04.27. 15:23:19

"Akinek 3 gyereknél több van, több juttatást nem kap."
5 gyerek esetén 5 családi pótlék van! Kurva okos volt már megint valaki, sőt a gyogyi a gyerek (mint hallottuk valaki lázadt, hogy terhesen csapkodják magukat, hogy gyogyós legyen a gyerek, jól helyben is hagyták a szerencsétlen lázadót) akkor még több jár, sőt, ha nem házasodnak össze, akkor egyedülállóként megint csak magasabb összegű... hát, így megy ez kéremszépen.. nesze nektek adójóváírás, a családi pótlék nem adóalap

bisztosjomunkasember 2011.04.27. 15:28:47

En most 31 vagyok.14 evesen kessel raboltak ki a sportpalyan a szulovarosomban,videken a ciganyok.Ha most probalna meg valaki,szerintem szarul jarna,ugyanis azota par tiz kilo izmot magamra pakoltam.Ha a gyermekemmel csinalnak azt,amit akkor velem,a beluket kitaposnam gondolkodas nelkul,mert tudom,hogy ezek masbol nem ertenenk.Gondolom nem vagyok egyedul ezzel.Vilagot es bortont jart,kulfoldon elo ember vagyok.Megfordultam eddig vagy 20 orszagban,de olyan durva etnikumi bunozest mint Magyarorszagon,meg sehol nem tapasztaltam.Ennek oka egyreszt az alacsony kepesitesuk-butak-,a beilleszkedesi problemajuk es a megfelelni vagyas,az eloiteletek szitotta frusztracio,az anyagi kilatastalansag,a magyarok reszerol a kirekesztes,az eloiteletek.
Voltak roma haverjaim-masok vagyunk.Masok az ertekrendszereink,a kulturank,a vagyaink,az igenyeink.
Igenis a rendorseg,az orszagvezetese hogy eddig jutott a helyzet.Ez rohamosan fog romlani.
A gardistakat meg az egyeb hasonlo szervezetekhez tartozo embereket erkolcsi es pszichologiai vizsgalatnak kellene alavetni.En meg a kepzesek utan fegyvereket is adnek nekik-sot mindenkinek.Hadd hulljon a fergese..Mukodne szerintetek a termeszetes kivalasztodas,ha a romak-magyarok egyenlo eselyekkel esnenek egymasnak?Vagy terapiara kellene kotelezni minden magyart,hiszen lelki bajaink szitjak az indulatokat?Vagy kuldjuk terapiara inkabb az orszag vezetoit,akik miatt most itt tartunk?

BlahBlah 2011.04.27. 15:30:21

@ינסיידער:

www.agraroldal.hu/cukorpiac-rendtartas-reform_cikk.html

a SAPS jogosultság elbírálása miatt – 2007. április végén kezdték kifizetni 2 584 forint/tonna (9,46 euró/tonna) átlagértékben. A kompenzációra fordítható keretösszeg növekedése a 2006. évi 26,105 millió euróról 2009-ig 41,01 millió euróra emelkedik, ezért a kezdeti 9,46 euró/tonna kompenzációs kifizetés fokozatosan (2007/2008: 11,60 euró/tonna; 2008/2009: 13,73 euró/tonna) 14,87 euró/tonna értékre növekszik a 2009/2010. gazdasági évben.

Amennyiben megszűnik a cukorgyártás a gyárban, ahová a termelő répaszállítási joga szól, akkor további támogatásban is részesülhet a cukorkvótát visszaadó gyárnak juttatott szerkezetváltási keretből.

ahogy írtam a gond nem a cukorgyár eladás stb a legnagyobb gond, hanem az EU megvette a kvótát, és ennyi pénzből lehetett volna helyette új munkahelyeket teremteni, és ez nem történt meg ez a baj...

magyarul tisztán és érthetően, ha én fizetek neked, hogy ne dolgozzál a szakmádban, mert túltermelés van.
De! közlöm, hogy annyi pénzt adok, amiből képes vagy új szakmát tanulni, és munkahelyeket teremteni.

akkor én vagyok a hülye vagy te, hogy nem élsz a lehetőséggel?

különvélemény 2011.04.27. 15:33:19

Exkluzív videó a Véderő lövészetéről:
Szigorúan csak airsofttal!

www.youtube.com/watch?v=zt08Lh6f5hw

Mindenki láthatja, hogy semmi félelmetes nincs benne. :D

Szalahadin 2011.04.27. 15:35:31

A fenti írás megszületésének csak abban az esetbe volt értelme, ha a szerzője bértollnok és kapott érte valami aprópénzt a gazditól. Ha nem, akkor van egy Irigy Hónaljmirigy idézet, ami idevág:
"Annyi szakma van, minek ezen maradni?"
Ha valaki azt a viszonylag egyszerű összefüggést képtelen felfedezni, hogy a jelenbeli problémának a véderősök bohóckodása csak a tünete, nem az oka, mert a valódi ok, hogy az erőszak monopóliumával elvileg rendelkező állam semmit nem óhajt tenni a permanens cigányterror megakadályozása érdekében, annak felesleges írnia. Hogyan fog az ilyen boldogulni a valóban bonyolult összefüggésekkel? Borítékolható, hogy sehogy, akkor viszont nem kell írni, annyi minden más van, amit lehetne csinálni, be kellene látnia, hogy ez nem az ő pályája.

TASZtalan 2011.04.27. 15:39:42

@Balbágy: a ki-kit szponzorál kérdéshez azért van némi köze...
Csak azért mert nem rettegek itt a többiekkel együtt a gonosz, náci, bakancsos, feketeruhás, nagy fekete autósokról, attól még kereshetek választ erre az egyszerű kérdésre is. Vagy talán tilos?
Megaztán ha elolvasod a hozzászólásokat, a zömük nem a véderőről szól...

gavidu 2011.04.27. 15:41:06

@kurgan: Olyan hülyeségeket írsz, hogy azt már nehéz lenne fokozni. A magyarokat napi szinten gyilkoló retkeket ki finanszírozza? Csak nem a moszad? Ha ennyire véded a cigányokat, akkor szívesen látlak itt a kis szabolcsi településünk cigányok által oly nagy szeretettel látogatott italműintézetében segélyosztás estélyén, biztos hogy nagyon hamar új barátokra lelsz köztük. Majd másnap elmélkedhetsz a baleseti sebészeten, hogy a lincselés előtt vagy után raboltak-e ki.

BlahBlah 2011.04.27. 15:48:27

@Szalahadin: hívtál már ki rendőrséget cigányokra? pontosabban visszaeső dorbézolókra?

csak mert akkor tudnád, hogy az állam miért "nem csinál semmit"....

nincs rendőrségünk, aki képes lenne ellátni a feladatot, annyi rendőr kéne, amire nincs pénz, és nincs fizikailag megfelelő ember....

csak mert nálunk a telefonra a reakció "majd hazamegy, és csendben lesz" és kb. ötödik hívásra jelenik meg egy járőr autó, akkor elhallgattatják, ami tart 5 percig, majd kezdődik az egész elölről.

nagyon kevés tisztességes és alkalmas rendőr van, aki oda megy, és lecsap neki egy fülest, és ha tovább ugrál, akkor még egyet, és közli vele, ha továbbra is így folytatja, jön a többi :), mert ilyen is van, de ritka

Long R3 IGF-1 2011.04.27. 16:30:51

Én ezeket kopaszagyú, militáns náci barmokat összegyűjteném és átdobnám Afganisztánba. Ott aztán szkanderezhetnének kicsit a tálibokkal. Airsoft puskákkal...

Kassian 2011.04.27. 16:33:52

Szerintem fogni kellene az összes náci, szarosgárdista, nyilasfattyú stb. tetvet, zsuppkocsira rakni, szépen be a sittre a cigányok közé, aztán oldják meg egymással a problémáikat...

cdrom70 2011.04.27. 16:38:20

@Senkifia:
Hali

Az egyértelmű dolgokat kedvelem, derüljön ki, hogy mennyit és mire fordítunk. Mindaddig még mellébeszélünk nem lesz megoldás.
Csak azt védem amit befizetek mint adót, az érdekel, hogy hatékonyan használják. Kétféle embert ismerek aki dolgozni akar és azt aki a másikon élősködik. Az utóbbiból ha arányaiban nézzük a barnák között túl sok van. Ennek oka nem csak a társadalom elutasítása, miért alakult ki ez? Ezt csak szigorú és betartott törvényekkel lehet elérni. Ez hiányzik De nagyon.
Ha egy putrisoron élő cigány éhes most elmegy lopni, ha a törvény lehetővé tenné a gazdáknak hogy tulajdonukat akár a tolvaj élete árán is megvédjék akkor nem biztos, hogy a lopás eszébe jutna ezeknek az embereknek.
Ha a rendőrt kihívják egy lopáshoz és bizonyítható, hogy ki volt a 3-dik ilyen eset után 15 év fegyház...
Csak a következetes és szigorú törvénykezés ami megoldás.
Persze a rendőrt is meg kell fizetni eszközöket kell adni a kezébe és szigorú kontrollt.
Ez a megoldás...

különvélemény 2011.04.27. 16:41:11

@Kassian: @Long R3 IGF-1:

Ezzel gondolom megoldódik a falusiak problémája is.

Spike 2011.04.27. 16:46:37

"Erre nem kíváncsi a Zállam – mert mi, zemberek, rohadtul!"
-arra kíváncsiak a zemberek, hogy ki az a süket hülye akik még mindig védik ezeket ÉS miért nem képes rendet(1-2 lopott csirke, bicikli sem ér...) tenni
"párszáz szélsőjobbossal"
ha nálad a szélsőjobbos=nemcigányfajvédő akkor nem párszáz van hanem pármillió...szokj hozzá...ti is kisebbség vagytok már :)))

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.04.27. 16:47:59

@cdrom70: "Persze a rendőrt is meg kell fizetni "

Szerintem az a rendőr, akinek a traffipax mögött alvás után jár a 100 fölötti nettó +zsebbe, majd 20 év után 100% nyugdíj nem hogy jól meg van fizetve, hanem kifejezetten túl van fizetve...

regress 2011.04.27. 16:50:07

most,hogy van ez?pár elmebeteg,elmegy rendcsinálás címén terrorizálni,mert szerintük a rendőrség impotens/tényleg az/aztán ha pofánverik őket/jogosan/akkor szaladnak a redőrökhöz sirni

Long R3 IGF-1 2011.04.27. 16:51:34

@cdrom70: Ja, derüljön ki számodra végre, hogy az összes adó 1%-át költik segélyre és annak több, mint 50%-át nem roma családok kapják. Derüljön ki végre, hogy a trükkösködő kínaiak kb. 2000 milliárdot lopnak ki évente a zsebünkből, ez nagyjából annyi, mint az összes befizetett szja...
Nem lehetne, hogy addig nem találgatnátok ki megoldásokat, amíg az alapadatoknak utána nem néztek??
Mire használjátok ti a netet?

Long R3 IGF-1 2011.04.27. 16:57:17

@különvélemény: azoknak sajnos rosszabb lesz, mert jó messzire kell vinniük a kávécskát a kis kedvenceik után :)

Whis 2011.04.27. 16:59:25

ööö én vagyok itt eltévedve? nekem tisztára úgy tűnik hogy itt nem cigányverés volt.

31/48 2011.04.27. 16:59:34

Szánalmas egy pszt, de legalább jót nevettem. :D

mréveiller 2011.04.27. 17:05:17

az a kedvenc mondatom hogy "azé nem kapok munkát mer cigány vagyok". Öcsi, azért nem kapsz munkát mert félanalfabéta vagy, jó ha meg van a 3 általános miközben diplomás embereknek sincs munkája.

31/48 2011.04.27. 17:08:35

@Long R3 IGF-1: @Kassian: a normális emberek hasonlóan gondolkodnak a hozzátok hasonló "antifasisztákról". Nevetséges, hogy ebben az országban a legvadabban őrjöngő fasiszták és fajvédők megpróbálnak jogvédőként és az igazság bajnokaiként tetszelegni. Mintha egyesek abban lelnének örömet, hogy egy sztereotípust karikírozzanak.

Long R3 IGF-1 2011.04.27. 17:12:55

@31/48: Miért beszélsz többes számban a normális emberekről? Rajtad kívül van még másik is?? :)

guderian 2011.04.27. 17:15:24

Most hallottam a rádióban, hogy van egyenruhás bűnözés, hm azt hittem Pintér már nem vesz fel többet egyenruhát.

BlahBlah 2011.04.27. 17:19:36

@mréveiller: megvan a 8 általánosa mindnek (6 első 2 második), talán még több is,mert 18 éves korig tanköteles...
hálistennek most már nem kell addig járatni, az életképtelent, és így a csp stb. is hamarabb elapad a családnak, és talán rájönnek, hogy dolgozni kéne...

Senkifia 2011.04.27. 17:29:06

@Megszívtuk-Waze: ja. tervezet,mert jövő januártól szeretnék, sok egyébbel együtt. és valóban nem amerika. mert ott pisztolyt is tarthatsz, és utcára is viheted. itt meg sörétes puskát,kétlövetűt szándékoznak, és kizárólag otthonvédelmi céllal. bezárva kell tartani a házban is, utcára semmiképp nem vinni.
A hülye meg te vagy, ha magadtól nem tudod megkeresni az idevágó sajtócikkeket, a tervezett fegyverviselési változtatásokról. Én meg lehet,hülye vagyok, de neked,mint még hülyébbnek nem fogok keresgélni a neten:)
Én már elolvastam. Most már te keresd meg magadnak.

p.s.
lécci hülyézd le Máriát is,akinek a hozzászólására reagáltam,lévén,hogy ő, az általam fentemlített tervezet kacsán már polgárháborút vizionált.

Senkifia 2011.04.27. 17:33:03

@cdrom70: én is folyton azt szajkózom: szó nincs össznépi cigánybűnözésről... csak azok a rohadt arányok, azok ne lennének :)

cdrom70 2011.04.27. 17:34:43

@Long R3 IGF-1:
Hali

Miért tudják a kinaiak ezt megtenni?? Ha tudjuk, ez a van akkor nem alkotmányt kell csinálni, hanem adótörvényeket módosítani.
Azt amit a barnákra fordítunk az mire megy el? suliba nem járnak az biztos..
Dolgozni nem nagyon akarnak, aki akar a többi aberrált miatt nem kap munkát.
A megoldáson mindkét oldalnak kellene dolgozni, nemcsak az egyiknek.

Senkifia 2011.04.27. 17:37:07

@cdrom70: teljesen egyetértek veled. ez a megoldás. csak látszólag valakik a mindenkori vezetésben nem így látják,illetve nem akarják ezt csinálni. A pórnép meg szívja a fogát, és sz.pás van minden szinten. Pedig tény,hogy lenne rá megoldás.

cdrom70 2011.04.27. 17:38:13

@newtehen:
Hali
A rendőr parancsot kap, hogy ott legyen. Ki a hibás? az aki kivezényli.
Az biztos, hogy könnyebb a 30-as táblát kitenni két falu közé és beállni a bokorba mint bűnözőket kergetni, ráadásul az utóbbi nem is annyira kifizetődő..

szanalmas 2011.04.27. 17:41:39

Ezen konkrétan beszartam:

"a kormány nem hagyja, hogy ez a bűnözési forma elharapóddzon, gátat vet neki, és megvédi a törvénytisztelő, békés embereket ezektől a bűnözőktől."

index.hu/belfold/2011/04/27/harom_evvel_buntetne_a_kormany_az_egyenruhas_bunozest/

CICMÓK 2011.04.27. 17:42:05

Orbán Viktor miniszterelnök Úr egy TV interjúban mondta: Miniszterelnöknek tanultam, gyakoroltam a miniszterelnökséget, van tapasztalatom a miniszterelnökségről, Én ehhez értek, ez a szakmám!
MOST MUTASSA MEG HOGYAN ÉRT HOZZÁ, miniszterelnökúr!!!

A BÜNTETŐTÖRVÉNYKÖNYV MÓDOSÍTÁSA ITT ÉS MOST MÁR NEM ELÉG!!!

McFosh Tal 2011.04.27. 17:43:32

Évszázadokon át érkezett ide mindenféle népcsoport, mindenki be tudott illeszkedni a társadalomba, csak ők nem. Sem itt, de sehol máshol sem sikerült elfogadtatniuk magukat.

Elegem van ebből az évszázados brazil szappanoperából, ezekkel nem lehet mit kezdeni, max elkergetni őket.

A nagy felvilágosult nyugat hogy oldotta meg a kérdést? kitelepítéssel (Sárközy).

Integráció? Mese habbal.

pyromaster 2011.04.27. 18:00:48

@Senkifia: Hétfőn Kács nevű falu mellett kirándultam egy 3 és egy 5 éves kislánnyal + a barátommal és a feleségével. A sárga turistaúton már majdnem a Dankótelep nevű putrisor (kb 15 "ház") mellett jártunk, amikor a házakból hiénakutyához hasonló kurjongatást hallottunk. A putrikból kiözönlöttek vagy 50-en és üvöltött a 12 évestől a 60 évesig mindegyik, hogy álljunk meg, adjunk oda mindent, különben.. stb stb stb. A két gyerekkel a egy, a putrisorral szemben lévő meredek domboldalra futottunk fel. Gyerekek halálra rémülve, mi is, mit tehettünk volna ennyi ellen?! Ha nem lusták és van kedvük utánunk futni pl. agyonvernek, gyerekestől. Én nem azért lettem a fizikai tudományok doktora, nem azért dolgoztam/om a Harvardon ill. egyéb neves egyetemeken, hogy húsvétkor ilyesmit műveljenek velem. Rendőrséget nem hívtam, nem bízom bennük, segítséget nem kapok, maximum büntetnek. Ez az ország élhetetlen. Én akármikor elmehetek innen, tárt karokkal várnak sokfelé. Ez igaz sok orvosra, mérnökre, kutatóra. De akkor ki marad itt? Ezek? Miért hiszi a blog írója, hogy vele, ,gyermekeivel, unokáival majd kesztűs kézzel bánnak? Magyarázza már meg nekem valaki, hogy mitől vagyok értéktelenebb, mint egy írni-olvasni nem tudó, adót nem fizető, semmirekellő (legyen az roma vagy nem roma). Miért az ilyen mihaszna embereket kell védeni, és elüldözni innen az értékes embereket?

pizzaboy 2011.04.27. 18:06:38

@guderian: lol. Szóval cigánybűnözés nincs Magyarországon (nemisvóót), de egyenruhás bűnözés van. Ez igen.

BlahBlah 2011.04.27. 18:09:14

@Senkifia: elvagy tévedve, mivel pont adók stb. szempontjából a cigók ellen megy minden, de nem baj, egyszer majd felfogjátok...

egy kicsit jobban kellene ismerni az adózást, a munkatörvénykönyvet, jogokat, vállalkozói oldalt, hogy átlássátok, hogy a mostani törvénymódosítások mire jók, kinek kedvez, kinek nem, és nem a média (baloldal) szavát hallani csak, vagy a fejebe benyomott hülyeségeket

persze, hogy a baloldal rinyál érte, mert nekik pont a cigók, a kisebbség, és a melegek stb a szavazók.

tomcat féle telefonybetyárkodás vs. szanyi tibor mindent elárul, és ott szanyi ki is mondja, hogy kik a szavazói...

www.youtube.com/watch?v=07p0UUywOpc

aztán nyomkodjátok végig

szanalmas 2011.04.27. 18:17:22

@pyromaster:

Teljesen hiába erőlködsz, ezek a nácizós, nyilasozós panelbölcsészek csak akkor döbbennek rá a valóságra, ha a félállat hordák majd megkéselik a metróban az iPodjukért őket.
Azt hiszik ők a humánusok, na ezeket kéne kiküldeni a Kárpátokba farkashordát szelidíteni télen.

Ez a valóság: @Sicc:
De erre kussol minden okostóbiás.

harcsabajuszos 2011.04.27. 18:24:19

@pyromaster: Tavaly előtt elkövettem a hibát és a Rakaca festői völgyében túráztam. Volna.
A probléma csak a helyi lakosság volt, akinek fiatalkorú tagjai megállásra kényszerítették az autóm Rakacánál.
Végülis elüthettem volna a főúton elém gátlás nélkül besétáló gyerekkorút, aki szemembe nézve bemutatotta középső ujját, mindebben csak a lelkes asszisztencia akadályozott meg, akik izompólóban sorakoztak a kerítés mellett.
Aztán volt nálam valami, ami egyszerűbb prédák után kiszemelését segítette elő.
De eme kis közjáték után már nem volt kedvem otthagyni az autóm sehol a környéken, ami már csak nyomokban szép.
Arrafelé letarolt erdők, fasorok és töménytelen szemét marsbéli panorámája látható jellemzően, ahol a cigányok már jelentős százalékban uralják a falukat.

kurgan 2011.04.29. 10:18:09

@gavidu: khm-khm: index.hu/belfold/2011/04/29/a_titkosszolgalatok_is_vizsgalodnak_gyongyospatan/
amit írsz az sztem nem bőrszínfüggő, egy rakás fehér tahó is bármikor belédvágná a kést vmi lebujban. vannak helyek ahová jobb ha nem teszi be a lábát az ember, és nem a cigányok miatt. szóval kár ebből etnikai kérdést csinálni, minden népnek megvan az alja. pesten él szerintem a világ legtöbb pofátlan koldusa, néha jobban öltözöttek mint én, de csak odalép 200 forintot kunyerálni, és nem cigány, hanem szép fehér, munkaképesnek látszó magyar. volt már olyan is hogy pizzát zabált éppen egy fiatal párocska, de azért csaj odajött tarhálni. na olyankor nyílik a bicska a zsebben. csak a cigányok nyomora szembetűnőbb.

gavidu 2011.04.29. 13:37:07

@kurgan: Tessék okostojás, hozz egy példát mikor fehér ember késelt meg cigányt.Gondolom azt nem szeretnéd, hogy én a fordított helyzetekkel példálózzak, mert akkor hosszú órákat vagy napokat kéne olvasással töltened. A cigányok ha kérnének, vagy kunyerálnának abból nem lenne semmi baj, csakhogy idős, magatehetetlen emberek nyakát vágják el, verik agyon, magyar osztálytársaikat zsarolják, fosztják ki, verik össze.
Hiába próbálod fényezni a kormos picsájukat, mindenki tudja, hogy mi folyik ebben az országban, csak van sok olyan söpredék politikus, befektető, érdekcsoport, akinek jól jön a cigók szaporítása és babusgatása, mert a mélyen tudatlan, antiszociális cigányokat könnyű befolyásolni liberális bujtogató aktivistákkal, segélycsomagokkal, választásokkor akár fél deci kommerszel is.

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2011.05.02. 12:52:08

Szerintem a Fidesz ezúttal nem átgondolt álláspontot képvisel, hanem elsodródott a jogvédő nyomás irányába.

Az alábbival igyekszem új szempontot adni a vitához:
verteslaszlo.blogspot.com/2011/05/gyongyospata-urugyen.html
süti beállítások módosítása