2010.07.20. 21:58 Szerző: piefke

A fiú a fotóról

A közelmúltban szenzációt keltett a hír: eddig ismeretlen levelek kerültek elő Hitler börtönhónapjaiból. Most Progresszív Blog még szenzációsabb dokumentum birtokába jutott: egy ma íródott eredeti Hitler-levelet sikerült megszereznünk!

 

Walhalla, 20. Juli 2010

Mein braver Sohn,

lám, ennyi Év után a Sors, mely egész Életemben biztos Kézzel vezette Lépteimet, ismét elébem vezérelt téged!

Igen, én, Adolf Hitler szólok hozzád e Levélben. Sok Idő telt el a Találkozásunk óta, azt gondoltam, hogy talán már téged is elragadott a Halál – bár mindig is volt bennem Remény, hogy mégiscsak élsz és teszed a Kötelességedet, mivel sosem láttalak itt a Walhallában. Te talán már nem is emlékszel arra, amikor a Bunker előtt melledre tűztem a Vaskeresztet és megpaskoltam az arcodat, pedig akkori találkozásunkat fotó is megörökítette. Bevallom, én is elfelejtettem már – tudod: a memóriámból sok mindent kiégetett az a két Kanna Benzin… De nemrég, amikor megláttalak a Beiktatásodon a Kossuth-Platzon szónokolni, azonnal felismertelek: ő az a derék Fiú!

Lám, te lettél Ungarn Ministerpräsidentje! Na ja, én is Kanzlerként kezdtem ’33-ban…

Nehezen szántam rá magam az írásra, tudod, az átkozott Stauffenberg-merénylet óta remeg a Kezem, de amikor láttam, hogy Genosse Kádár is sorra írja neked a Leveleket, úgy döntöttem, én sem maradhatok tétlen!

Látom, hogy te is a rendíthetetlen Elszántságot képviseled ebben az elfajzott Világban. Vasakarattal törsz Céljaid felé, Utadon nem késztethet Meghátrálásra sem az Erejét vesztett Köztársaság Alkotmánya, sem a judeoplutokrata-angolszász Finanztőke, de még a 290 Forint feletti Euro-árfolyam sem. Akár magamat látnám ’45 Áprilisában: én is teleírattam Berlin Falait Goebbelsszel: Berlin német marad! – pedig az Oroszok már behatoltak a Városba. Nálad az IMF és az EU nyomult be már, de Szíjjártó még bátran nyugtatgatja a defetista Kétkedőket. Én akkor Steiner Tábornok Ellentámadásában reménykedtem, te Matolcsyban… Igen, ilyen egy igazi Vezér, bízik az utolsó pillanatig!

Ámde, mein braver Sohn, utána jött nálam is az Untergang: már senki sem bízott a Birodalom Felvirágzásában, a Reichsmark mélyrepülésbe kezdett (a londoni Tőzsdén kiröhögték, aki hosszra vett Márkát): nem tudtam többé finanszírozni a Werhmachtot… És akkor minden elveszett!

Te is könnyen járhatsz így most! Ezért határoztam el, hogy írok neked és figyelmeztetlek: a Tények makacs Dolgok! (Ezt a jó öreg Sztálin Jóska Bácsitól hallottam, ideát egészen jól összebarátkoztunk…) A judeoplutokraták és az angolszászok nagyon erősek: én sem bírtam a kétfrontos Harcot, te sem fogod bírni sokáig, egyfelől tartani azt a rohadék 3,8%-os Hiánycélt, másfelől beváltani a Választási Ígéreteidet. Annak idején én is sokat ígértem a Németeknek: Ezeréves Birodalmat és európai Hegemóniát, te pedig beígérted, hogy 15-20 Évig akarsz Hatalmon maradni és hogy te leszel a Megmondó a Kárpát-medencében. Nekem végül 12 Év jutott, ha így folytatod, lehet, hogy neked 12 Hónapod sem marad…

Igen, a magunkfajta nagyformátumú Történelmi Személyiségeket a Világ sosem érti meg, ezért Sorsunk gyakran a Bukás. Én úgy döntöttem annak idején, hogy Berlinben maradok – pedig készen állt egy U-Boot, hogy átvigyen az Atlanti-óceánon. Nem ezt választottam: a Ciánkapszula végzett velem…

Te tanulj az én Esetemből: húzz el Dél-Amerikába!

…Generaldirektor Tschányi csinál majd ott neked egy Farmot!

Grüßt :  A. H.

A bejegyzés trackback címe:

https://progressziv.blog.hu/api/trackback/id/tr932164694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása